کد خبر: ۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 30
اندکی پس از عرضه آیفون های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی از سوی اپل در سال ۲۰۱۴، شایعاتی منتشر شدند مبنی بر اینکه شرکت ساکن کوپرتینو تصمیم دارد دوباره یک آیفون با نمایشگر ۴ اینچ برای افرادی که به موبایل های پرچمدار کوچک علاقه دارند، توسعه دهد.


اندکی پس از عرضه آیفون های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی از سوی اپل در سال ۲۰۱۴، شایعاتی منتشر شدند مبنی بر اینکه شرکت ساکن کوپرتینو تصمیم دارد دوباره یک آیفون با نمایشگر ۴ اینچ برای افرادی که به موبایل های پرچمدار کوچک علاقه دارند، توسعه دهد.

در ماه های اخیر نیز خبرهای بسیاری در مورد این تلفن همراه منتشر شده اند اما امروز گزارشی در فضای مجازی انتشار یافته که از جزییات بالایی در مورد تلفن همراه مورد بحث برخوردار است. 


انتشار اطلاعات تازه ای در خصوص آیفون ۴ اینچی؛ تولید انبوه از ماه آینده آغاز می شود [به روز رسانی شد]

اندکی پیش، یکی از اپراتورهای چینی خبر داده بود که آیفون ۴ اینچی اپل موسوم به «iPhone 7C» در ماه آوریل ۲۰۱۶ از سوی اپل معرفی خواهد شد. امروز ولی خبر می رسد که این تلفن هوشمند، از ظاهری مشابه با آیفون 5C برخوردار بوده و در سه رنگ معرفی می گردد اما بر خلاف آیفون 5C، بدنه اش فلزی خواهد بود. این محصول همچنین به یک باتری ۱۶۴۲ میلی آمپری تجهیز گشته است.

آیفون 7c، به نمایشگری ۴ اینچ مجهز شده و شیشه 2.5D بر روی صفحه نمایش آن قرار گرفته است. این در حالیست که اپل جدید ترین چیپ پردازشی خود برای محصولات همراه، به نام A9 را در آن قرار داده؛ همان چیپستی که در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس توانسته خوش بدرخشد.

همچنین خبر می رسد که اپل، تولید آزمایشی موبایل یاد شده را هم آغاز نموده و در ماه میلادی آینده، تولید آن به شکل انبوه آغاز خواهد شد. پیش از این نیز گفته شده بود که شرکت «AU Optronics»، سفارش ساخت پنل های ۴ اینچی نمایشگر را از سوی اپل دریافت کرده است. حال باید اندکی منتظر ماند و سرنوشت آیفون ۴ اینچی اپل، و همچنین نحوه استقبال کاربران از آن را مشاهده نمود. براساس خبر تازه ای که از سوی سایت MyDrivers  منتشر شده، تلفن هوشمند مورد بحث، احتمالا در حدود 4000 یوآن (معادل با 617 دلار آمریکا) قیمت خواهد داشت که ارزان تر از مدل آیفون 6 اس است.


منبع:دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار