کد خبر: ۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 30
اکنون در دنیایی زندگی میکنیم که افراد به شکل مداوم با گوشی های هوشمند، از خود عکاسی میکنند و اسم آن را «سلفی» میگذارند! چه از این سلفی ها دست داشته باشید، یا از آنها متنفّر باشید، این سلفی ها آمده اند که بمانند. پس بهتر است نکته هایی در مورد سلفی بدانیم تا اگر زمانی خود تصمیم به گرفتن سلفی داشتیم، خوش تیپ تر و خوش قیافه تر به نظر بیاییم!

در دنیایی زندگی میکنیم که افراد به شکل مداوم با گوشی های هوشمند، از خود عکاسی میکنند و اسم آن را «سلفی» میگذارند! چه از این سلفی ها دست داشته باشید، یا از آنها متنفّر باشید، این سلفی ها آمده اند که بمانند. پس بهتر است نکته هایی در مورد سلفی بدانیم تا اگر زمانی خود تصمیم به گرفتن سلفی داشتیم، خوش تیپ تر و خوش قیافه تر به نظر بیاییم!

قرار نیست همانند یک عکاس حرفه ای برای گرفتن سلفی تمرین کنیم. اگر شما هم صاحب یک گوشی هوشمند آیفون هستید، راه ساده ای وجود دارد که به وسیله آن قادر به گرفتن سلف های شفاف، بدون ابهام و تر و تمیز خواهید بود.

تمام آنچه که نیاز دارید متصل کردن هدفون آیفون است! وقتی با آیفون خود اقدام به گرفتن سلفی میکنید، میتوانید از دکمه های صدا برای گرفتن عکس استفاده کنید، در نتیجه دکمه های صدای موجود بر روی هدفون آیفون نیز کار مشابهی را برای شما انجام میدهد!

یک ترفند ساده برای گرفتن سلفی های شفاف و تر و تمیز با آیفون!


وقتی که برای گرفتن سلفی گوشی هوشمند خود را در مقابل صورت خود قرار میدهید، لمس صفحه نمایش یا فشار دادن دکمه های صدا بر روی گوشی میتواند منجر به تکان خوردن گوشی و در نتیجه تار شدن تصویر نهایی شود. اما اگر از دکمه های موجود بر روی هدفون آیفون استفاده کنید، این مشکل برای همیشه حل و رفع خواهد شد.

دفعه بعد که برای گرفتن سلفی با آیفون خود اقدام میکنید، از این روش استفاده کنید تا نتیجه کار خود را ببینید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار