کد خبر: ۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 30
در سال گذشته، خبرهایی از حلقه‌ی هوشمند به گوش رسید و نمونه‌ای از آن ساخته شد. این دستگاه پوشیدنی می‌تواند گوشی، تلویزیون و دیگر دستگاه‌های متصل را کنترل کند و قادر است تا کارهای دیگری نیز انجام دهد. امروز USPTO، تصویری از پتنت سامسونگ برای این دستگاه پوشیدنی را منتشر کرده است و به‌نظر می‌رسد که غول کره‌ای قصد دارد تا حلقه‌ی هوشمند خود را در آینده‌ای نزدیک معرفی و عرضه کند.

در سال گذشته، خبرهایی از حلقه‌ی هوشمند به گوش رسید و نمونه‌ای از آن ساخته شد. این دستگاه پوشیدنی می‌تواند گوشی، تلویزیون و دیگر دستگاه‌های متصل را کنترل کند و قادر است تا کارهای دیگری نیز انجام دهد. امروز USPTO، تصویری از پتنت سامسونگ برای این دستگاه پوشیدنی را منتشر کرده است و به‌نظر می‌رسد که غول کره‌ای قصد دارد تا حلقه‌ی هوشمند خود را در آینده‌ای نزدیک معرفی و عرضه کند.


smarty-ring

تصویر منتشر شده از پتنت سامسونگ، نشان می‌دهد که چگونه این حلقه می‌تواند تلویزیون، سیستم صوتی و هر دستگاه متصل را با استفاده از گوشی کنترل کند. سامسونگ همچنین گفته است که این حلقه، می‌تواند به شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک وصل شود و کارهای مختلفی انجام دهد.

این پتنت در ماه ژوئن توسط سامسونگ به ثبت رسیده است و هنوز معلوم نیست که آیا شاهد عرضه حلقه‌ی هوشمند توسط این شرکت خواهیم بود یا خیر. تعدادی از شرکت‌های بزرگ مانند اپل، گوگل و مایکروسافت نیز درحال کار بر روی دستگاه‌های مشابه هستند که ممکن است روزی انگشتانتان را مزین سازند.

 ring

منبع:ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار