کد خبر: ۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 30
هرچند مدت زمانی زیادی است که دیگر گوشی های هوشمند با صفحه نمایش کوچک چندان مورد توجه سازندگان قرار نمیگیرند، اما اخبار و اطلاعات جدید حاکی از آن است که اپل با یک رویکرد جدید قرار است مجددا سایز و اندازه آیفون 5c را زنده کند و آیفون 6c یا 7c (بسته به سیاست اپل در مورد مدل های سال 2016) به زودی روانه بازار شود.

هرچند مدت زمانی زیادی است که دیگر گوشی های هوشمند با صفحه نمایش کوچک چندان مورد توجه سازندگان قرار نمیگیرند، اما اخبار و اطلاعات جدید حاکی از آن است که اپل با یک رویکرد جدید قرار است مجددا سایز و اندازه آیفون
5c را زنده کند و آیفون 6c یا 7c (بسته به سیاست اپل در مورد مدل های سال 2016) به زودی روانه بازار شود.

این حدس و گمان ها و اطلاعات جدید که از سوی Faxconn منتشر شده، حاکی از آن است که آیفون بعدی از حافظه بهتر، پردازشگر A9 و Touch ID برخوردار است. همچنین گفته میشود که تحولات جدیدی در تکنولوژی باتری این هوشمند و مدت زمان فعالیت گوشی صورت پذیرفته است.

منابع مطلع گفته اند که باتری آیفون 7c قدرتی معادل 1642 میلی آمپر خواهد داشت که عددی عجیب است، اما در مقایسه با آیفون 5c و 5s با باتری 1510 و 1570 میلی آمپر، این موضوع یک پیشرفت و بهینه سازی حساب میشود.

با این همه سوال اکنون این است که این هوشمند چه زمانی عرضه خواهد شد؟ China Mobile اخیرا اشاره کرده است که ماه آوریل زمان رونمایی از دستگاه های جدید اپل است. اما Faxconn اشاره کرده است که از هم اکنون کارخانجات سازنده تجهیزات آیفون در حال فعالیت شدید هستند و بر همین اساس این هوشمند در ماه ژانویه به تولید انبوه خواهد رسید.

هنوز در مورد بهای این هوشمند نمیتوان به دقت نظری ارائه کرد اما گفته میشود که بر اساس اطلاعات و شایعات احتمالا آیفون بعدی با بهای 616 دلار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار