کد خبر: ۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 28
سامسونگ و بی ام و در حال همکاری برای ساخت یک ذهن پردازشگر مستقل برای خودرو های آینده هستند.

سامسونگ و بی ام و در حال همکاری برای ساخت یک ذهن پردازشگر مستقل برای خودرو های آینده هستند.

P90136152_highRes

البته عجیب نیست که سامسونگ در بخش خودرو سرمایه گذاری کند و بخشی از توجه خود را روی این حوزه بگذارد. این شرکت عظیم یک تیم مخصوص برای توسعه ی پردازشگری هوشمند مخصوص خودرو به استخدام در آورده که به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک با بی ام و، این غول خودروسازی آلمان همکاری خواهد کرد.

gsmarena_005

جدا از همکاری های سامسونگ با بی ام و، این شرکت با پاناسونیک هم در راستای توسعه دستیاری هوشمند برای صنعت حمل و نقل و خودرو است. چه همکاری همه جانبه ای! ژاپن، کره، آلمان!

وظیفه ی این دستیار هوشمند به احتمال زیاد قابلیت تشخیص صدای راننده است و در هنگام رانندگی و زمانی که بیشتر توجه او به جاده است وی را در اجرا کردن دستوراتی مانند برقرای تماس و… یاری می کند که البته چیز جدیدی نیست. این امکان به کمک تکنولوژی آمریکایی تشخیص گفتار که شرکت "ارتباطات نکات دقیق و ظریف”آن را توسعه داده فراهم شده است، همان شرکتی که اپل در ساخت دستیار هوشمند خود، سیری از آن بهره گرفت.

 P90136152_highRes

البته این تنها همکاری سامسونگ و بی ام و نیست و سامسونگ همزمان همکاری تنگاتنگی در تامین باتری برای خودرو های الکتریکی بی ام و دارد. سامسونگ در گذشته هم در حوزه خودرو دستی بر آتش داشته و با شرکت آئودی بر روی موارد نیمه رسانای مورد نیاز این شرکت همکاری داشته است، پس این بسیار واضح است که سامسونگ این ظرفیت عظیم در بخش اقتصاد خودرو را نادیده نگرفته و به دنبال ورودی جدی به دنیای اقتصاد خودرو و حمل و نقل است.




ggear-bmw-statut


منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار