تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 01
کمپانی نوکیا مدتی پیش تایید کرد که طی سال آتی میلادی، بازگشتی دوباره به بازار موبایل های هوشمند خواهد داشت و در همین راستا انتظار می رود در کنگره جهانی موبایل 2017، شاهد معرفی چند دستگاه جدید از سوی فنلاندی ها باشیم.

موبایل اندرویدی D1C نوکیا احتمالاً در دو مدل مختلف عرضه می شود

به گزارش آی تابناک:یکی از موبایل هایی که احتمال دارد توسط نوکیا معرفی شود، فعلاً با نام Nokia D1C شناخته می شود و قطعاً نام نهایی آن متفاوت خواهد بود. در حالی که تا پیش از این گفته می شد باید منتظر موبایلی با نمایشگر 5.5 اینچی باشیم، حالا شایعات از عرضه آن در قالب دو مدل مختلف حکایت دارند.

به گزارش وب سایت NokiaPowerUser، دو مدل Nokia D1C نمایشگرهایی 5.5 و 5 اینچی را خود جای داده و رزولوشن 1080×1920 پیکسل را مقابل دیدگان کاربر قرار می دهند. با این همه، رم دو گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی مدل کوچکتر، جای خود را به سه گیگابایت حافظه رم و دوربین 16 مگاپیکسلی در مدل بزرگتر خواهند داد.

از دیگر مشخصات احتمالی و مشترک دو دستگاه نیز می توان به چیپست اسنپدراگون 430، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 7.0 نوقا که به صورت پیش فرض روی آنها نصب شده اشاره کرد. در صورتی که لیست ارائه شده از مشخصات موبایل جدید نوکیا صحت داشته باشد، قطعاً شاهد قیمت گذاری بسیار مناسبی نیز برای هر دو مدل خواهیم بود.

در نهایت، تصاویری که پایین تر قرار گرفته اند رندرهای افشا شده از مدل های مختلف Nokia D1C هستند، هرچند که هنوز نمی توان به آنها اعتماد کرد و طراحی نهایی ممکن است متفاوت باشد.

منبع:Nokia Power  USER
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار