تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 28
می توانید بشنوید؟ این صدای خنده تسلا نسبت به انتشار این خبر از بی ام و و نیسان است! بی ام و و نیسان اعلام کردند در حال حاظر 120ایستگاه شارژ سریع در سر تا سر ایالت های آمریکا دارد. گرچه این رقم تعداد شارژر در مقایسه با تعداد شارژر های تسلا رنگ می بازد و اصلا جای مقایسه نمی گذارد ولی باز هم خبری خوش

می توانید بشنوید؟ این صدای خنده تسلا نسبت به انتشار این خبر از بی ام و و نیسان است! بی ام و و نیسان اعلام کردند در حال حاظر 120ایستگاه شارژ سریع در سر تا سر ایالت های آمریکا دارد. گرچه این رقم تعداد شارژر در مقایسه با تعداد شارژر های تسلا رنگ می بازد و اصلا جای مقایسه نمی گذارد ولی باز هم خبری خوش

برای دارندگان خودروهای الکتریکی غیر تسلا است و می تواند امیدی بیشتر به آنان بدهد که می تواند مسافت بیشتری با خودروی خود در مدت زمان و دردسر کمتر طی کنند.

BMW-Nissan-charger-626x382

در حالی این دو شرکت با همکاری یکدیگر 120 شارژر فوق سریع در آمریکا نصب کرده اند که تسلا به تنهایی 200 ایستگاه شارژ سریع در ایالت های مختلف امریکا دارست که هر کدام خود مجهز به تعداد ببشتری شارژر می باشند که تعداد شارژر های تسلا را بسیار بیشتر می کند و جای اختلاف زیادی با بقیه شرکت ها می گذارد. تسلا در سراسر جهان 565 ایستگاه و 3247 شارژر دارد، این آمار نیسان و بی ام و را در سطح بسیار پایینتری نگه میدارد و بیانگیر تفاوت زیاد آن ها در امکانات پس از فروش خودروهای الکتریکی است.

شارژر های 50 کیلو واتی  جدید نیسان و بی ام و قادرند 80% ظرفیت باطری را در مدت 20 تا 30 دقیقه شارژ کنند که با نیسان لیف و بی ام و i3  سازگاری کامل دارند، البته قابلیت پشتیبانی از خودروهای مجهز به فناوری شارژ سریع دیگر را هم دارند.

rtr3nbc4

شارژ های سریعتر در 18 ایالت امریکا نصب شده اند و قابل جستجو از طریق اپلیکشن رسمی بی ام یا نیسان و همچنین از طریق سیستم ناوبری داخل خودرو هستند.

متاسفانه فواصل ایستگاه ها اکثرا خارج از برد میانگین این دو خودرو(حدود 170 کیلومتر) هستند و این بدین معنی است که به مسافرت های برون شهری شما که دارنده این خودرو هستید کمک شایانی نخواهد کرد و بهتر است بگوییم می توانید مسافت های کم را با راحتی بیشتر طی کنید، الیته در این مورد نمی توان به این خودرو یا شرکت هایشان ایراد گرفت چون کاربرد این دو خودروی کوچک شهری بوده و استفاده برون شهری زیادی از آن ها نمی شود.

منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار