تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016 November 29
به گزارش آی تابناک: به نظر می‌رسد که مایکروسافت مراحل تولید گوشی جدید خودش را شروع کرده است.شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که برخی از کارخانه‌ها تولید قطعات برای این تلفن همراه هوشمند را شروع کرده‌اند.

 براساس اطلاعاتی در رسانه‌های کشور تایوان منتشر شده، مایکروسافت در حال تولید مدل‌های آزمایشی گوشی «سرفیس فون» (Surface Phone) است. حتی گفته شده که یکی از این شرکت‌ها Pegatron نام دارد که گوشی‌های آیفون را در کنار Foxconn برای اپل می‌سازد.
 
شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی سرفیس فون اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ راهی بازار خواهد شد. حتی چند وقت پیش ساتیا نادلا مدیرعامل این شرکت هم گفته بود که گوشی بعدی مایکروسافت یک محصول شگفت‌انگیز خواهد بود.

 شایعات می‌گویند که این محصول توانایی اجرای برنامه‌های دسکتاپی را دارد و از تراشه‌های لپ‌تاپی در ساخت آن استفاده شده است.
 
مایکروسافت در حالی که شرایط خوبی در بازار تلفن‌های همراه هوشمند ندارد، سعی دارد محصولاتی راهی بازار کند که بتواند نظر مردم را به سمت خودشان جلب کنند.

 حالا به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد گوشی جدیدش را به شکلی تولید کند که بتواند با اجرای نرم‌افزارهای دسکتاپی، افراد بیشتری را به خرید این محصولات تشویق کند.
 
در گذشته شایعات می‌گفتند که سرفیس فون به صفحه کلید و قلم مخصوص مجهز شده است.

منبع: دیجی کالا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار