کد خبر: ۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016 November 29
این روزها گوشی‌های آیفون ۶s با مشکل خاموش شدن ناگهانی و غیر منتظره مواجه هستند و این موضوع اپل را به فکر چاره انداخته تا برنامه جایگزینی باتری این گوشی‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.


اپل مشکل خاموش شدن گوشی آیفون ۶s را حل کرد

به گزارش آی تابناک: این برنامه جایگزینی باتری بلافاصله بعد از برنامه تعمیر گوشی‌های آیفون ۶Plus که در زمینه لمسی مشکل داشتند ارائه شده است. اپل تأکید کرده این مشکل باتری مانند فاجعه رخ داده در گوشی سامسونگ گلکسی Note7 نیست و مشتریان را با نحوه حل این مشکل آشنا کرده است.

ین برنامه جایگزینی باتری در سراسر جهان عملی خواهد شد و اپل به کسانی که برای تعویض باتری این گوشی‌ها هزینه پرداخت کرده‌اند قول استرداد آن هزینه را داده است. همانند دیگر برنامه‌های تعمیر و نگهداری، صاحبان آیفون باید گوشی‌های خود را به نمایندگی‌های اپل استور و یا مراکز تعمیر مجاز ببرند.

 این شرکت اعلام کرد: «تعداد کمی از گوشی‌های آیفون ۶s به طور غیر منتظره خاموش می‌شوند. این مسئله مربوط به ایمنی این گوشی‌ها نیست و تنها در یک سری از گوشی‌های محدود با شماره سریال‌های مربوط به ماه‌های شهریور و آبان سال گذشته رخ داده است. بعد از بررسی شماره سریال گوشی شما، برای جایگزینی رایگان باتری، واجد شرایط خواهید بود.»

این باتری‌های جدید سه سال ضمانت دارند و اپل هشدار داده در صورتی که گوشی آیفون ۶s شما دارای هر گونه صفحه نمایش شکسته یا ترک خورده است که باعث اختلال در جایگزینی باتری می‌شود، ابتدا باید نمایش گر تعویض شود و سپس به جایگزینی باتری اقدام گردد.

منبع: betanews
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار