کد خبر: ۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - 2016 November 17
تنها پس از یک هفته از انتشار یک آپدیت برای باتری های گلکسی نوت ۷ در کانادا، یک آپدیت دیگر برای این گوشی منتشر شد تا کاربران را به تعویض و یا استرداد این گوشی تشویق نماید
آپدیت جدید گلکسی نوت ۷ کاربران را به تعویض یا استرداد تشویق می کند


به گزارش آی تابناک
:پس از آنکه گلکسی نوت ۷، پرچمدار پر سر و صدای غول تکنولوژی کره ای، رسوایی های بسیار زیادی را برای سامسونگ به همراه آورد، اتفاقات منفی همچون دومینو، یکی پس از دیگری برای بزرگ ترین تولید کننده گوشی های هوشمند به وقوع پیوست.

بسیاری از پروازها، حمل کردنِ گلکسی نوت ۷ را در پروازها ممنوع اعلام کردند و حتی برخی از کاربران، با انتشار ویدیویی در یوتیوب مبنی بر استفاده از گوشی گلکسی نوت ۷ به عنوان بمب چسبنده در بازی GTA V، سامسونگ را به سخره گرفتند.

در این بین نیز، اپراتورهای بزرگ دنیا مواضع مختلفی داشتند که اکثریت آن ها درخواست از کاربران به منظور تعویض گوشی گلکسی نوت ۷ با یک گوشی سالم گلکسی نوت ۷ و یا با گوشی های دیگر بود.

کمپانی مخابراتی Bell در کانادا نیز بالاخره موضع روشن خود را با انتشار این آپدیت جدید گلکسی نوت ۷، اعلام کرد.

در لاگ تغییرات این آپدیت – که سفت افزار (firmware) گوشی را به N930W8VLU2APK1  می رساند – آمده: "این آپدیت نرم افزاری شامل نشانگرهایی است که مشتریان را به جهت تعویض و یا استرداد گوشی های معیوب، تشویق به برقراری ارتباط با کمپانی سامسونگ نماید.”

با این اقدام اپراتور Bell، به نظر می رسد که به زودی شاهد انتشار آپدیتی مشابه از جانب سایر اپراتورهای کانادایی باشیم.

آیا شما فکر می کنید تنها انتشار یک آپدیت جدید برای گلکسی نوت ۷ توسط Bell به جهت برخورد با اتفاقات مربوط به این گوشی کفایت می کند و یا این اپراتور نیز باید همانند اکثر اپراتورهای غول دنیا، اعلامیه ای رسمی مبنی بر جمع آوری گوشی های گلکسی نوت ۷ صادر می کرد؟ دیدگاه خود در این خصوص را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:فیسیت


.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار