تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 2016 November 16
مردی در آمریکا به علت استخراج مالی از حساب فیفا و سازنده این بازی به قیمت میلیون‌ها دلار در دادگاه محاکمه شد.
به گزارش آی تابناک ، صبح دیروز تیتر برخی از خبرگزاری‌های آمریکایی از هک شدن حساب مالی سازنده بازی فیفا و سِروِر اصلی بازی خبر می‌داد .به گفته شاکیان این پرونده این فرد یکی از اعضای مشغول در ساخت این بازی بوده که بنا به دلایلی از میان این گروه حذف شده بود و صبح امروز به علت سرقت از این بازی متهم و به دستور پلیس FBI دستگیر شد.

هکری که با تقلب در بازی فیفا و سرقت در آن ثروتمند شد

جزئیات کیفری و گزارشات این خبر نشان داده است که به غیر از این فرد سه نفر دیگر هم با نام‌های Ricky Miller ، Nicholas Castellucci  و Eaton Zveare  که به کدهای امنیتی این بازی و حساب آن دسترسی داشتند ، به آن دستبرد زده و میلیون‌ها دلار از این حساب برداشت کرده‌اند.

به گفته پلیس FBI این مبلغ بین 15 تا 18 میلیون دلار برآورد شده است. این نقشه متقلبانه زیان غیر قابل جبرانی از طریق سکه‌های دریافتی در بازی و حساب کاربری افراد به شرکت EA اسپورت زد که اصطلاحا به آن "بازار سکه سیاه" و یا "دلالی مجازی" گفته میشود.

پلیس FBI  در انتهای گزارش افزود که از اموال این 4 سارق خانه‌ای در کالیفرنیا به قیمت میلیاردی به همراه حساب‌های متعد بانکی ثبت و ضمیمه پرونده آنها شده است و تا حد ممکن به اموال این شرکت را بازگردانده و سارقان را به سزای اعمالشان میرساند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار