» وب
کد خبر: ۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 27
این روزها موسیقی هایی نظیر See you again و Hello از Uptown Funk تنها چند نمونه از برترین موسیقی هایی است که در صدر جدول Billboard قرار گرفته است. اما آیا تا به حال برای شما سوال شده است که زمانی که در یک نقطه از ایران به دنیا آمدید، مردم در دیگر نقاط دنیا چه موسیقی و آهنگی را به عنوان برترین آهنگ روز میشناختند؟

این روزها موسیقی هایی نظیر
See you again و Hello از Uptown Funk تنها چند نمونه از برترین موسیقی هایی است که در صدر جدول Billboard قرار گرفته است. اما آیا تا به حال برای شما سوال شده است که زمانی که در یک نقطه از ایران به دنیا آمدید، مردم در دیگر نقاط دنیا چه موسیقی و آهنگی را به عنوان برترین آهنگ روز میشناختند؟

خوشبختانه ما وب سایتی را یافته ایم که به شما در فهم این نکته بسیار مهم کمک میکند! این وب سایت که در اصل یک وب سایت جستجوی موسیقی است، به تازگی ابزاری را راه اندازی کرده که با وارد کردن تاریخ تولد خود – به میلادی – در آن میتوانید برترین آهنگ و موسیقی روز تولد خود را پیدا کنید. برای ورود به این وب سایت به اینجا بروید.

بعد از وارد کردن تاریخ تولد خود میتوانید این موسیقی را همراه با ویدئو کلیپ آن مشاهده کنید و همچنین نسخه هایی از آلبوم مورد نظر را برای خرید به شما پیشنهاد میکند که البته برای کاربران ایرانی نکته ای چندان جذاب نیست. اما ابزارهای دیگر این وب سایت نیز شاید برای شما جذاب باشد از جمله ابزار مشابهی که به شما کمک میکند تا برترین فیلم روز تولد خود را نیز پیدا کنید – اینجا.

شما هم میتوانید همین الان به این وب سایت مراجعه کنید و موسیقی برتر روز تولد خود را گوش کنید!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار