کد خبر: ۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - 2016 September 24
همزمان با بازدید سازمان پدافند غیرعامل از شرکت تام، نسخه جدید "تام اسکادا" عرضه شد.
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری بسیج، مسئولان این سازمان همچنین بازدیدی از این سیستم که هم‌اکنون در سایت پرس جنوبی ایران‌خودرو مستقر است، داشتند و در جریان مدیریت اطلاعات این خط توسط نرم‌افزار اسکادای تام و آخرین تحولات کارکرد آن  قرار گرفتند.

حدود دو سال از نصب تام اسکادا در سالن پرس جنوبی ایران‌خودرو می‌گذرد که با تکیه بر تکنولوژی روبات‌های جدید و این نرم‌افزار، طی این مدت بازده خط پرس به لحاظ کمی و کیفی به دلیل وجود ابزار مانیتورینگ، ثبت دقیق پارامترها همچنین امکان گزارش‌گیری کامل از خطاهای سیستم بدون نقص بوده و این موضوع امور نگهداری و تعمیرات در این خط را تسهیل کرده است.

باستانی –مدیر این پروژه- در این باره گفت: در نسخه جدید، سعی شده از طریق بازخوردهای دریافتی از سایت ایران‌خودرو همچنین شبیه‌سازی‌هایی که در تام انجام شده، برخی کاستی‌های نسخه قبلی مرتفع شده و در نتیجه نسخه DevII این نرم‌افزار علاوه بر امکاناتی جدید، اکنون دارای انعطاف‌پذیری، امنیت و پایداری بیشتری است.

وی افزود: این تفاوت‌ها هم در Front End Layer و هم در Engine سیستم اعمال شده که جزئیات آن از طریق updates.TAMscada.ir در دسترس است.

او خاطر نشان کرد: این نرم‌افزار صنعتی در واقع محصولی برآمده از اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان است که جزو تولیدات کاملا ملی و با فناوری روز محسوب می‌شود که با توجه به امکانات و مزایای آن، قابلیت صادرات را نیز دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار