کد خبر: ۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 27
یک کاربر پیام رسان محبوب واتس اپ با ارسال یک ویدئو مدعی شد که با فرستادن چند هزار ایموجی برنامه واتس اپ کاملا کرش می کند. این کاربر که خود را Indrajeet Bhuyan معرفی میکند در این ویدئو به سادگی نحوه کرش کردن نرم افزار واتس اپ را با ارسال 1000 ایموجی نشان میدهد. او همچنین مدعی شد که این مشکل را به گوش مسئولان اپلیکیشن واتس اپ نیز رسانده است.

یک کاربر پیام رسان محبوب واتس اپ با ارسال یک ویدئو مدعی شد که با فرستادن چند هزار ایموجی برنامه واتس اپ کاملا کرش می کند. این کاربر که خود را
Indrajeet Bhuyan معرفی میکند در این ویدئو به سادگی نحوه کرش کردن نرم افزار واتس اپ را با ارسال 1000 ایموجی نشان میدهد. او همچنین مدعی شد که این مشکل را به گوش مسئولان اپلیکیشن واتس اپ نیز رسانده است.

در این ویدئو نشان داده می شود که هر دو نسخه وب و اپلی کیشن واتس اپ با این ترفند کاملا کرش می کنند این بلاگر 18 ساله بیان می کند که واتس اپ به شما اجازه تایپ 65500-6600 کلمه در هر پست را می دهد اما پس از تایپ 4200-4400 اسمایلی نسخه وب این برنامه شروع به کند شدن می کند، اما چون هنوز به محدودیت نهایی نرسیده واتس اپ همچنان به شما اجازه تایپ کردن را می دهد.

در نتیجه نرم افزار تحت وب زمانی که اقدام به ارسال این متن میکنیم، کرش میکند و در نسخه موبایل نیز زمانی که این پیام دریافت میشود، بافر گوشی به یکباره پر شده و نرم افزار کرش میکند.

اما نکته جالب این جا است که وقتی این پیام را برای کسی سند می کنید شخص مورد نظر نیز در تلاش برای باز کردن پیام شما و این اموجی ها ناگهان با فریز صفحه موبایل خود مواجه می شود و پیغام WhatsApp isn’th responding نمایش داده میشود.

این کاربر مدعی شده که این عمل را روی مرورگرهای Firefox و Chromeو سیستم عامل های Android Marshmallow، Lollipop و KitKat و بر روی گوشی های هوشمند Moto E، Asus ZenFone و OnePlus Two امتحان کرده است و در پیامی ذکر کرده است که این اتفاق در آی فون نیز رخ میدهد و برای چند ثانیه واتس اپ هنگ کرده و کرش می کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار