تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - 2016 September 21
همزمان با حذف ارز مبادلاتی، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران از افزایش قیمت 20 درصدی کالاهای آی تی به خصوص لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی این کالای دیجیتالی و ارتباطی خبر داد.
"سید مهدی میرمهدی" در گفت و گو با خبرنگار آی تابناک اظهار داشت: همزمان با حذف ارز مبادلاتی واردکنندگان کالاهای آی تی مجبور به تهیه ارز آزاد هستند که به همین دلیل نیز شاهد افزایش قیمت انواع کالاها شده ایم.

وی همچنین با اشاره سردی بازار آی تی امسال نسبت به سال های گذشته افزود: طبق سال های گذشته همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بازار کالاهای آی تی نیز با افزایش تقاضا مشتریان روزهای گرم و پررونقی را سپری می کرد اما متاسفانه امسال برخلاف سال های گذشته بازار به سردی همراه شده است.
افزایش 20 درصدی کالاهای آی تی در تهران

میرمهدی با اشاره به تبلت و لپ‏تاپ به عنوان کالاهایی که افزایش قیمت بیشتری داشتند، افزود: هم اکنون تمام کالاهای آی‏تی بدون استثنا به دلیل عدم ثبت سفارش، 20 درصد افزایش قیمت پیدا کردند اما تبلت و لپ‏تاپ بیشتر افزایش قیمت را داشته است.

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران این افزایش قیمت را موقتی عنوان کرد و گفت: همزمان با کاهش حضور مراجعه کنندگان در بازار آی تی تهران و همچنین نبود مشتری برای انواع کالاها، پیش بینی می شود طی روزهای آینده بهای انواع کالاهای آی تی کاهش یابد.

افزایش 20 درصدی کالاهای آی تی در تهران

افزایش 20 درصدی کالاهای آی تی در تهران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار