تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 August 06
در طی حدود 6 ماه هکرها اقدام به سرقت خودروهای جیپ در منطقه هیوستون تگزاس در ایالات متحده و با استفاده از لپتاپ و بدافزار میکردند که اکنون این هکرها دستگیر شده اند.

در طی حدود 6 ماه هکرها اقدام به سرقت خودروهای جیپ در منطقه هیوستون تگزاس در ایالات متحده و با استفاده از لپتاپ و بدافزار میکردند که اکنون این هکرها دستگیر شده اند.

به گزارش «تابناک» آنگونه که به نظر میرسد تیتر خبرها در مورد وضعیت هک شدن خودروهای جدید روز به روز داغ تر میشود و این موضوع در مورد خودروهای گروه فیات کرایسلر جالب تر از همه است. آنگونه که در گزارشها آمده است یک زوج هکر اقدام به سرقت 30 خودروی جیپ تنها در عرض 6 ماه در ایالت تگزاس کرده اند. این دو هفته گذشته و در حالی که مشغول سرقت و هک یک خودروی دیگر بودند، توسط پلیس دستگیر شدند!

هکرها بعد از سرقت 30 خودروی جیپ در تگزاس دستگیر شدند!


گفته میشود که پلیس از مدتها قبل به دنبال این دو هکر به نام «مایکل آرسی» و «جسی زیلای» بوده است اما تا هفته گذشته موفق به شناسایی و دستگیری آنها نشده بود. این دو هکر از طریق یک لپتاپ به سیستم الکترونیکی خودروها متصل شده و آنها را روشن میکردند.

ویدئوی زیر نشان دهنده فرایند سرقت یک خودروی جیپ رانگلر در ماه آوریل است. این اولین موردی بود که پلیس را متوجه فعالیت های این دو هکر کرد و از آن به بعد همواره به دنبال سرنخی از هویت و مکان این دو هکر بودند تا در نهایت تحقیقات آنها منجر به دستگیری این دو در روز جمعه هفته قبل شد.



این در حالی است که اداره امنیتی داخلی ایالات متحده همچنان درگیر تحقیقات پیرامون سرقت بیش از 100 خودروی گروه فیات کرایلسر در طی یکسال گذشته است که به عقیده آنها با روش های مشابه این دو هکر سرقت شده اند. ای خودروها بعد از سرقت به سمت مرز مکزیک راهی میشده و در این کشور به فروش رفته است. همچنین گروه فیات کرایسلر نیز درگیر یک تحقیقات داخلی پیرامون این موضوع است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار