کد خبر: ۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 August 01
براساس شایعاتی که تا پیش از این شنیده ایم، گفته می شود که شرکت کره ای ال جی سرگرم ساخت گوشی هوشمندی برای جانشینی مدل V10 است. این گوشی که انتظار می رود با نام ال جی V20 به بازار عرضه شود، جای گوشی V10 که سال پیش به بازار عرضه شده بود را می گیرد.

چندی پیش در خبرها آمد که این گوشی در ماه سپتامبر امسال رونمایی می شود، و حالا به نظر می رسد این شایعات صحت داشته اند، چرا که براساس اعلامیه ای که شرکت ال جی به طور رسمی منتشر کرده، گوشی ال جی V20 اکنون در سبد محصولات این شرکت وارد شده است.


براساس این بیانیه، در ماه آینده میلادی شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. نکته جالب توجه در این بیانیه این است که اندروید 7 نیز به طور پیش فرض روی گوشی V20 نصب خواهد بود. این نسخه از اندروید به تازگی معرفی شده و با اینکه هنوز به طور عمومی در اختیار کاربران قرار نگرفته، ولی توسعه دهندگان اندروید مدتی است که امکان کار با آن را پیدا کرده اند. قرار است این نسخه از اندروید پاییز امسال در اختیار کاربران نیز قرار بگیرد.

گوشی ال جی V20 ماه آینده رونمایی می شود



با این حال، اگر اینطور فرض کنیم که بیانیه ال جی با دقت تنظیم شده است، می توان اینطور نتیجه گرفت که اندروید 7 هم طی ماه سپتامبر یا پیش از آن عرضه می شود. اما به هر ترتیب، باید به بیانیه ال جی اعتماد کنیم و منتظر عرضه گوشی V20 با اندروید 7 باشیم.


اگر شما هم کنجکاوید تا از مشخصات این گوشی بدانید لازم به یادآوری است که در بیانیه ال جی اشاره ای به قابلیت ها و ویژگی های این گوشی نشده، ولی در بخشی از آن به دوربین سلفی دوگانه اشاره شده است.


گوشی ال جی V10 سال پیش معرفی شد وبا توجه به قابلیت هایی که در آن زمان ارائه می کرد مورد توجه قرار گرفت. انتظار می رود ال جی این روند را امسال نیز با معرفی گوشی V20 حفظ کند.

تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار