کد خبر: ۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 31
شرکت هوآوی برای معرفی یک گوشی‌هوشمند دیگر از سری آنر (Honor) آماده می‌شود؛ یک قبلت با صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Quad HD با نام “آنر 8 نوت” و چهار گیگابایت حافظه رم، در TENAA رویت شده است و شایعات مختلف منتشرشده، از معرفی این فبلت در 1 آگوست (11 مرداد) حکایت دارد. به‌تازگی، چند تصویر از آنر 8 نوت به همراه بخشی از مشخصات‌فنی این فبلت، منتشر شده است.

تصاویر مذکور در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است و گوشی جدید هوآوی را با حسگر اثرانگشت و لبه‌های گرد، نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، صفحه‌نمایش، حاشیه بسیار کمی دارد و در بالا، خمیده است. علاوه‌براین، جزئیات فاش‌شده تایید می‌کند که آنر نوت 8 با یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Quad HD با چگالی پیکسلی 443 ppi عرضه می‌شود. پنل صفحه‌نمایش بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، سوپرآمولد با وسعت رنگ 105 درصد در حالت NTSC و نسبت کنتراست 70000:1 خواهد بود.

honor-note-8-leaks-in-images-just-days-before-its-unveiling-506792-2

برای گوشی به این بزرگی، انتظار می‌رفت که حسگر اثرانگشت در قسمت جلوی آنر نوت 8 قرار داشته باشد یا در مکان مناسبی در پشت گوشی، جای بگیرد؛ با این‌حال، هوآوی ترجیح داده است تا حسگر اثرانگشت را نزدیک به لبه پشتی گوشی، قرار دهد. بنابراین، اگر انگشتان بزرگی ندارید، کار با حسگر اثرانگشت بسیار دشوار است.

فبلت 6.6 اینچی آنر نوت 8 با چهار گیگابایت حافظه‌رم و تراشه Kirin 955 عرضه خواهد شد 

شایعات اخیر به این موضوع اشاره می‌کنند که فبلت جدید هوآوی آنر، احتمالاً با تراشه Kirin 955 با هشت هسته پردازشی و چهار گیگابایت حافظه رم، ارائه می‌شود. علاوه‌براین، حافظه‌داخلی درنظر گرفته شده برای Honor Note 8 بنابر آنچه ادعا می‌شود، 64 گیگابایت است و امکان دارد این میزان حافظه به وسیله کارت حافظه میکرو SD، قابل ارتقا باشد؛ هرچند با توجه به میزان حافظه‌داخلی، نیازی به این قابلیت نیست. واحد پردازش گرافیکی در آنر نوت 8، Mali-T880 خواهد بود و عملکرد قابل‌قبولی دارد.

honor-note-8-leaks-in-images-just-days-before-its-unveiling-506792-3

با توجه به مجهزشدن تمامی محصولات پرچم‌دار جدید سری آنر، این گوشی از دوربین دوگانه بهره نمی‌برد و این ویژگی، به‌عنوان یک قابلیت شاخص برای محصولات سری آنر باقی‌ مانده است. دوربین اصلی، یک شاتر 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0، تثبیت‌کننده نوری تصویر و سنسور RGBW است.

برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، هوآوی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی بر روی فبلت 6.6 اینچی آنر نوت 8  استفاده کرده است که بسیار مناسب خواهد بود. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو 6.0 گوگل برروی فبلت جدید هوآوی، اجرا می‌شود و احتمالاً سیستم‌عامل اندروید با رابط‌کاربری اختصاصی EMUI نسخه 4.1 شخصی‌سازی شده است. هرچند امکان به‌روزرسانی رابط‌کاربری به احتمال زیاد در آینده به EMUI 5 وجود دارد اما Honor Note 8 با این‌رابط‌کاربری به صورت پیش‌فرض، عرضه نمی‌شود.

honor-note-8-leaks-in-images-just-days-before-its-unveiling-506792-5

درگاه یواس‌بی Type-C، پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، قابلیت سیگنال پلاس (همانند بسیاری از محصولات دیگر سری آنر) و بدنه تمام فلزی، بخش دیگری از شایعات فاش‌شده برای این فبلت محسوب می‌شود. ابعاد آنر نوت 8، 178.8 در 90.9 در 7.18 میلی‌متر است و تنها 219 گرم وزن دارد. علاوه‌براین، گفته می‌شود که آنر نوت 8 با باتری 4500 میلی‌آمپر بر ساعت در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

قیمت پایه آنر نوت 8 بنابر شایعات، از 300 دلار آغاز می‌شود؛ مدل ارزان قیمت آنر نوت 8 با سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 300 دلار و مدل قدرت‌مند آن با چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 344 دلار قیمت دارد. البته در حال‌حاضر، زمان عرضه آن به بازارهای جهانی، مشخص نشده است.

برای مقایسه، آنر نوت 8 هوآوی با فبلت شیائومی، باید گفت که شیائومی می مکس با صفحه‌نمایش 6.44 اینچی فول اچ‌دی و یک باتری بزرگ 4850 میلی‌آمپر بر ساعت، ارائه شده است. قیمت این گوشی با تراشه اسنپدراگون 650 تقریباً 230 دلار است و نسخه دیگر شیائومی می مکس با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و تراشه اسنپدراگون 652 تنها 307 دلار قیمت دارد. 


ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار