کد خبر: ۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 27
شرکت Gionee در سال 2002 تاسیس شد و اکنون، به‌عنوان یکی از سازندگان مطرح گوشی‌های‌هوشمند در جهان شناخته می‌شود. شرکت Gionee به‌ عنوان یک سازنده چینی، موفق بوده است و بیش‌تر محصولات این شرکت در بازار آسیا به فروش می‌رسد. به‌تازگی، این سازنده از دو گوشی Gionee M6 و Gionee M6 پلاس رونمایی کرده است که به یک باتری با ظرفیت بالا، مجهز شده‌اند.

Gionee-M6-launch-AH-1

این دو گوشی به‌ عنوان محصولات میان‌رده، مشخصات سخت‌افزاری بسیار مناسبی دارند. گوشی Gionee M6 به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و Gionee M6 پلاس به یک صفحه‌نمایش 6 اینچی مجهز شده و رزولوشن این دو نمایشگر آمولد، 1920 در 1080 پیکسل یا همان فول اچ‌دی است. تراشه MT6755 مدیاتک که با نام Helio P10 شناخته می‌شود، این دو گوشی را قدرت می‌دهد. این تراشه با لیتوگرافی 28 نانومتری از هشت هسته پردازشی Cortex-A53 با حداکثر فرکانس کاری 2 گیگاهرتز بهره می‌برد و واحد گرافیکی Mali-T860 MP2 شرکت ARM، وظیفه پردازش‌های گرافیکی را برعهده دارد.

Gionee-M6-launch-AH-3

حافظه رم 4 گیگابایتی و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با استفاده از یک کارت حافظه میکرو SD، دیگر مشخصات‌فنی این دو مدل را تشکیل می‌دهد. هر دو مدل به یک شاتر اصلی 13 مگاپیکسلی و در دوربین سلفی، از یک‌دیگر متمایز می‌شوند؛ دوربین سلفی Gionee M6، یک شاتر 5 مگاپیکسلی بوده و برای فبلت Gionee M6 پلاس از یک شاتر 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. Gionee M6 پلاس از یک فلاش LED دوگانه برای دوربین اصلی، استفاده می‌کند و Gionee M6، به یک تک فلاش LED برای عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور مجهز شده است.

Gionee-M6-launch-AH-7

بخش دیگری که این دو گوشی را از یک‌دیگر متمایز می‌کند، علاوه‌بر اندازه صفحه‌نمایش و میزان پیکسل شاترهای سلفی؛ ظرفیت باتری‌های به‌ کار گرفته‌ شده برای این دو مدل است که می‌تواند ماندگاری طولانی مدت شارژ باتری را برای هر دو مدل با توجه به رزولوشن فول اچ‌دی صفحه‌نمایش آن‌ها، تضمین نماید. Gionee M6 به یک باتری 5000 میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده و شرکت سازنده، یک باتری 6020 میلی‌آمپری را برای Gionee M6 پلاس درنظر گرفته است. در نهایت، باید گفت که این دو گوشی با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو 6.0 و نسخه 3.5 رابط‌کاربری اختصاصی amigo شرکت Gionee، ارائه خواهند شد.

Gionee-M6-launch-AH-10

حسگر اثرانگشت در دکمه فیزیکی Home در جلوی Gionee M6 و Gionee M6 پلاس، تعبیه شده است. از آنجایی‌که این دو مدل با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو 6.0 همراه شده‎اند، رابط کاربردی برنامه نویسی (API) حسگر اثرانگشت به‌خوبی پشتیبانی می‌شود. شرکت سازنده، مدعی است که سیستم تشخیص اثرانگشت در گوشی‌های میان‌رده جدید این شرکت، توسط استاندارد رسمی امنیتی WeChat و Alipay، تایید شده است. برای کاربرانی که نگران امنیت اطلاعات خود هستند، Gionee این نگرانی را در گوشی‌های Gionee M6 و Gionee M6 پلاس با استفاده از یک تراشه داخلی رمزنگاری برطرف کرده است؛ تمامی رمزگذاری و رمزگشایی‎‌ها در این گوشی توسط این تراشه اختصاص‌یافته‌ شده صورت می‌گیرد و از این بابت، کاربران برای حفظ اطلاعات خود، آسوده خاطر خواهند بود. این دو گوشی از یک قابلیت با نام Private Line Calling بهره می‌برد که امکان شنود تماس‌های‌شما توسط افراد دیگر، غیرممکن می‌شود. علاوه‌براین، Gionee از یک برنامه امنیتی دیگر برای قفل تمامی برنامه‌ها در گوشی‌های جدید خود استفاده کرده است که می‌توانید با استفاده از یک پسورد، برنامه‌های دستگاه خود را قفل نمایید.

Gionee-M6-launch-AH-11

در حال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی از زمان‌ عرضه و برچسب قیمتی  دو گوشی میان‌رده Gionee M6 و Gionee M6 پلاس در دسترس نیست و با عرضه رسمی، چندان برای عرضه این دو مدل، خارج از بازار چین، هند و چند بازار آسیایی دیگر که برند Gionee در آن‌ها شناخته شده است، نباید منتظر ماند!

ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار