کد خبر: ۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 26
برخی از اپلیکیشن ها بسیار گم نام هستند اما زمانی که آنها را پیدا میکنید یا خود میگویید: چار تا به حال آن را ندیده ام! اپلیکیشن Drupe یکی از این ابزارهای جالب اندرویدی توجه است که نحوه برقراری تماس با مخاطبان شما را به شکل خلاقانه ای تغییر میدهد.

برخی از اپلیکیشن ها بسیار گم نام هستند اما زمانی که آنها را پیدا میکنید یا خود میگویید: چار تا به حال آن را ندیده ام! اپلیکیشن
Drupe یکی از این ابزارهای جالب اندرویدی توجه است که نحوه برقراری تماس با مخاطبان شما را به شکل خلاقانه ای تغییر میدهد.

این نرم افزار که میتوانید آن را مستقیما از Play Store گوگل و یا اینجا دانلود کنید، روش خاص خود و جالب توجهی دارد: با یک حرکت انگشت میتوانید مخاطب مورد نظر خود و اپلیکیشن مورد نظر برای برقراری تماس – پیام یا تماس صوتی و تصویری – انتخاب کنید.

در واقع Drupe یک نرم افزار مدیریت مخاطبان است مبتنی بر این سوالات: کدام مخاطب و چه نرم افزاری؟ در سمت چپ این نرم افزار فهرست مخاطبان خود را دارید (آخرین مخاطبان، مخاطبان مورد علاقه و یا همه مخاطبان) و در سمت راست فهرستی از نرم افزارهای ارتباطی مورد علاقه خود را (SMS، گفتگوی تصویری یا تماس معمول). کافی است مخاطب مورد نظر را بر روی اپلیکیشن مورد نظر کشیده و رها کنید و همه چیز آماده است!

تماشا کنید: با کدام مخاطب و با چه اپلیکیشن تماس بگیریم؟ یک نرم افزار فوق العاده!


این نرم افزار قابلیت تغییر و شخصی سازی فهرست مخاطبان و نرم افزارها را نیز به شما میدهد. از یک آیکون شناور نیز برخوردار است و همچنین ویجت مخصوص صفحه قفل یا Lock Screen این ابزار شما را حتی از باز کردن قفل گوشی خود برای برقراری تماس بی نیاز میسازد.

در ویدئوی زیر میتوانید نحوه دقیق کار این نرم افزار جالب را ببینید:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار