کد خبر: ۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 24
حدوداً دو ماه پیش بود که گوگل در برگزاری کنفرانس گوگل آی/ او، یک اپلیکیشن پیام رسانی جدید به نام Allo را معرفی کرد. قرار بود Allo هوشمندتر از رقبایش باشد چرا که دستیار صوتی گوگل به صورت داخلی در این اپلیکیشن جای گرفته بود. بنابراین کاربران قادر خواهند بود از طریق یک چت در مورد اطلاعات رستوران ها، مسیرها و سایر موارد از این دستیار صوتی کمک بگیرند. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

 Allo در واقع شبیه به یک اپلیکیشن فراگیر پیام رسانی ست و به همین دلیل تعجب آور نخواهد بود که به یک اپلیکیشن پیش فرض در اندروید ۷٫۰ نوقا تبدیل شود. یکی از کاربران ردیت مدعی شده است که این اپلیکیشن به صورت پیش فرض در آخرین بیلد اندروید قرار خواهد گرفت و جایگزین اپلیکیشن پیام رسانی کنونی اندروید می شود.

همچنین در این پست آمده است که Allo از SMS و Google Voice نیز پشتیبانی می کند. ظاهراً گوگل برنامه هایی برای توسعه Allo در وب و سایر دستگاه ها نیز در سر دارد اما هنوز هیچ زمان مشخصی برای آن در نظر نگرفته است. علاوه بر این، در پست اخیر آمده است که هنگ اوت کم کم از دور خارج خواهد شد اما به این دلیل که بسیاری از شرکت های تجاری هنوز هم از این اپلیکیشن استفاده می کنند، همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

این قسمت از اخبار در مورد حذف هنگ اوت بسیار جالب توجه است چون گوگل در مراسم رونمایی از Allo به کاربران تاکید کرده بود که هنگ اوت به کار خود ادامه خواهد داد و متوقف نخواهد شد. البته به نظر می رسد که این بخش از سخنرانی مدیران گوگل هم درست باشد چرا که میزان فراگیر بودن این اپلیکیشن، ماجرای دیگری ست و ارتباطی با ادامه فعالیت آن ندارد. در هر حال همه این اطلاعات در حد شایعه هستند اما عرضه نسخه نهایی اندروید نوقا همه چیز را روشن می کند.

تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار