کد خبر: ۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 26
سال 2015 سال خوبی برای بازی های رایانه ای بود و در این سال شاهد حضور نام های بزرگی در عرصه بازی های رایانه ای بودیم. پیشرفت های سخت افزاری در عرصه گرافیک این فرصت را در اختیار طراحان و برنامه نویسان قرار داده تا رندر های جذاب و بی نظیری را خلق کنند. اکنون وب سایت Digital Trends از میان این بازی ها بهترین بازی سال را انتخاب کرده است.

سال 2015 سال خوبی برای بازی های رایانه ای بود و در این سال شاهد حضور نام های بزرگی در عرصه بازی های رایانه ای بودیم. پیشرفت های سخت افزاری در عرصه گرافیک این فرصت را در اختیار طراحان و برنامه نویسان قرار داده تا رندر های جذاب و بی نظیری را خلق کنند. اکنون وب سایت
Digital Trends از میان این بازی ها بهترین بازی سال را انتخاب کرده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt بازی منتخب این وب سایت، به سرعت از زمان انتشار جای خود را در بین بازیگران حرفه ای باز کرده است. انتخاب های فراوانی که طی سناریوی اصلی بازی در برابر بازیگران قرار میگیرد، همراه با تم فانتزی آن یک بازی جذاب و سرگرم کننده را نتیجه داده است.

تیم طراح این بازی CD Projekt RED از سال 2007 به شکل بی وقفه بر روی سری The Witcher کار کرده اند و تجربیات این چند ساله را به خوبی در این سه گانه داخل کرده اند. مولفه ثابت تجربی در هر سه نسخه این بازی ثابت است: شما نقش Geralt of Rivia را بازی میکنید که یک شکارچی شناخته شده هیولا است که با روش های خاص خود هیولاها و جادوگران را در دنیای فانتزی بر گرفته شده از طبیعت اسلاو، شکار میکند.

سیستم پیشرفت و تکامل شخصیت اصلی داستان یکی از نقاط قوت و جذابیت این سه گانه است. مبارزه ها جذاب و چالشی هستند و ابزارها و اسلحه های شما که به مرور زمان توسعه و بهبود پیدا میکنند، یک بازی جذاب در ژانر PRG را در اختیار میگذارد.

ویدئوی زیر با معرفی بازی از سوی Digital Trends بخشی Game Play این بازی را نشان میدهد:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار