کد خبر: ۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 19
12 مرداد ماه قرار است که سامسونگ از پرچمدار جدید خودش رونمایی کند. این دستگاه می‌تواند دستگاهی بسیار جذاب باشد زیرا برای اولین بار می‌تواند قابلیت‌های بسیار خوبی را معرفی کند. شایعات قبل از مراسم اصلی تا جد قابل توجهی بر روی هیجان مراسم تاثیر گذار خواهد بود اما این را از سامسونگ قبول داریم که می‌تواند در روز مراسم بهترین عملکرد را برای جذب بیشتر مخاطب داشته باشد. پس به اخبار لو رفتن‌هایی قبل از مراسم به دید بهتری نگاهی خواهیم کرد. امروز چند تصویر منتشر شده است که در یکی از آن‌ها قابلیت ضد‌آب بودن را تایید می‌کند و در دیگر تصاویر شاهد شارژر این دستگاه هستیم. .

تصویر اول بدین صورت است:

soapww

همانطوری که می‌بینید گفته شده است این تصویر مربوط به گلکسی نوت 7 خواهد بود. یک دانه گلکسی نوت 7 زیر آب و صابون نشان‌دهنده ضد‌آب بودن دستگاه است دیگر! پس می‌توان گفت اولین فبلت سری نوت که ضدآب است بزودی معرفی خواهد شد. اما در تصاویر دوم شاهد اطلاعاتی بهتر هستیم:

Charger-for-the-Samsung-Galaxy-Note-7-poses-for-pictures.jpg-2

Charger-for-the-Samsung-Galaxy-Note-7-poses-for-pictures.jpg-3

Charger-for-the-Samsung-Galaxy-Note-7-poses-for-pictures.jpg

Charger-for-the-Samsung-Galaxy-Note-7-poses-for-pictures.jpg-4

همانطوری که می‌بینید به نظر می‌رسد در عین این که قرار است پورت اصلی دستگاه یو اس بی از نوع C باشد اما یک سر آن به صورت معمول همان یو اس بی خودمان خواهد بود. بدین صورت برای اتصال نوت 7 به سیستم‌های شخصی نیازی به خرید یک کابل دیگر نداریم و خب در عوض هم از سرعت انتقال بیشتر می‌توان استفاده کرد و هم از نظر میزان جریان مجاز دستگاه حالت بهتری دارد. با این شارژر نوت 7 می‌تواند 25.2W تحت عنوان  Adaptive Fast Charging سرعت بالایی در زمان شارژ شدن داشته باشد.

ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار