کد خبر: ۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 19
نزدیک به دو هفته از عرضه بازی واقعیت افزوده pokemon Go می‌گذرد و طرفداران این بازی روز به روز در حال افزایش است. مدتی پیش اعلام شد که با انتشار این بازی ارزش سهام نینتندو ۸۷ درصد افزایش داشته است. حال به نظر می‌رسد که کمپانی نینتندو در بورس توکیو یک رکورد از خود به جای گذاشته است.

بر اساس گزارش وبسایت بلومبرگ، سهام شرکت نینتندو در روز جمعه در حدود ۴۷۶ میلیارد ین (۴/۵ میلیارد دلار) معامله شده است. پیش از این رکورد بیشترین حجم معاملات در یک روز در اختیار کمپانی تولید برق توکیو بود.


نینتندو همچنین موفق شد که شرکت‌های دیگری چون Softbank، Mizuho، Nippon Steel و Aiful را نیز در این مسیر کنار بزند. هفته‌ی گذشته اعلام شد که قیمت هر سهم نینتندو از زمان عرضه بازی Pokemon Go بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است.


با این وجود نینتندو مستقیما در ساخت این بازی‌ها دخیل نبوده است، بلکه سهام‌دار اصلی شرکت نیانتیک، سازنده‌ی این بازی و کمپانی Pokemon، ناشر این بازی است. این بازی در حال حاضر رتبه‌ی اول خرید‌های درون برنامه‌ای را در اختیار دارد.


بازی واقعیت افزوده Pokemon Go مدتی پیش برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد و از زمان عرضه آن اتفاقات عجیبی رخ داده است.

تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار