کد خبر: ۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 19
شرکت مایکروسافت، نسخه کوچک‌تر و سبک‌تر ایکس‌باکس وان را در نمایشگاه E3 2016 با نام ایکس‌باکس وان S به صورت رسمی معرفی کرد. با فاصله نسبتاً کم، پیش‌فروش کنسول جدید مایکروسافت آغاز شد؛ با این‌حال، زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس تا به امروز، مشخص نبود. شرکت مایکروسافت، به‌تازگی تایید کرده است که کنسول ایکس‌باکس وان S در 12 مرداد به صورت رسمی، عرضه خواهد شد.

شرکت مایکروسافت، به‌تازگی اعلام کرده است که کنسول جدید ایکس‌باکس وان S در 2 آگوست (12 مرداد) عرضه خواهد شد. بنابر اعلام‌رسمی، تمامی سفارش‌های مشتریان تا پیش از این تاریخ در 12 مرداد فرستاده می‌شود و کنسول جدید ایکس‌باکس وان S در برخی از مناطق توسط خرده‌فروشی‌ها در این تاریخ، در دسترس خواهد بود.

کاربران، هم‌چنان می‌توانند نسخه 2 ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان S را از برخی خرده‌فروشی‌ها و مایکروسافت‌استور پیش‌خرید نمایند. با این‌حال، باید توجه داشته باشید که تقاضا برای کنسول جدید مایکروسافت، بالا است و تعداد این کنسول، محدود خواهد بود.

Xbox One S (5)

ایکس‌باکس وان S، فشرده‌ترین کنسول بازی است که مایکروسافت عرضه کرده؛ این کنسول در مقایسه با ایکس‌باکس وان، تا 40 درصد کوچک‌تر است و از یک منبع تغذیه یکپارچه، استفاده می‌کند. یکی از سه درگاه یواس‌بی به جلوی کنسول انتقال یافته و هم‌چنین، IR blaster  به کنسول مایکروسافت اضافه شده است.

Xbox One S (6)

به‌همراه ایکس‌باکس وان S، کنترلر بی‌سیم تازه مایکروسافت عرضه خواهد شد که از یک باقت جدید بهره می‌برد. هم‌چنین، دسته جدید مایکروسافت، از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و دامنه پوشش بیشتری دارد. کاربران، می‌توانند کنترلر  ایکس‌باکس وان S را به قیمت 59.99 دلار در 12 مرداد خریداری نمایند.

بنابر اعلام‌رسمی، تمامی لوازم‌جانبی و عناوین ویدیویی منتشرشده برای ایکس‌باکس وان، در کنسول جدید مایکروسافت قابل استفاده خواهد بود و از این بابت، هیچ مشکلی وجود ندارد.

قیمت نسخه 2 ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان S حدوداً 399 دلار، عنوان شده است و مدل یک ترابایتی و 500 گیگابایتی آن به قیمت 349 و 299 دلار، در دسترس خواهد بود.

بنابر اظهارنظر مدیر برنامه‌‌های ایکس‌باکس،کنسول جدید ایکس‌باکس One S می‌تواند رزولوشن تمامی بازی‌ها را تا 4K افزایش دهد. هم‌چنین، مایکروسافت تایید کرده است که تمامی عناوین منتشرشده برای ایکس‌باکس One S و ایکس‌باکس Scorpio، برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

علاوه‌بر کنسول ایکس‌باکس وان S، مایکروسافت از کنسول ایکس‌باکس Scorpio در نمایشگاه E3 2016 رونمایی کرد که در سال آینده، عرضه خواهد شد. در همین رابطه، شانون لافتیس، مدیر کل استودیوهای مایکروسافت اعلام کرد که نرخ فریم بازی‌های عرضه‌شده برای نسخه اصلی ایکس‌باکس وان در ایکس‌باکس Scorpio، متفاوت نیست.

ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار