تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 07
سرمایه گذاران گوگل در پایان این سال میلادی را با دو میلیارد سرمایه گذاری در بسیاری از شرکت هایی که میشناسیم انجام می دهند. شرکت هایی مثل Uber to Medium وProduct Hunt یا TuneInکه گوگل توانسته ازطریق بازوان مستقل سرمایه گذاری خود در بسیاری از برند های دیجیتال مورد علاقه مردم سرمایه گذاری کند، گوگل این کار را از سال 2009 شروع کرده است
سرمایه گذاران گوگل در پایان این سال میلادی را با دو میلیارد سرمایه گذاری در بسیاری از شرکت هایی که میشناسیم انجام می دهند. شرکت هایی مثل Uber to Medium وProduct Hunt یا TuneInکه گوگل توانسته ازطریق بازوان مستقل سرمایه گذاری خود در بسیاری از برند های دیجیتال مورد علاقه مردم سرمایه گذاری کند، گوگل این کار را از سال 2009 شروع کرده اس.

تنها در این سال میلادی گوگل توانسته مطابق داده های سایت Crunchbase 55 سرمایه گذاری جدید انجام بدهد که شامل ساپورت لایک های My Name برای اولین بار و بازگشت دو باره برای سرمایه گذاری بیشتر درMedium and Slack. است.

بازوی سرمایه گذاری گوگل به آرامی در حال تملک اینترنت

طبق مرور وضعیت شرکت در سال 2015 بخش های مربوط به سلامت و شرکت های تازه تاسیس مربوط به آن بخش اصلی را شکل داده و 31 درصد پول نقد را دریافت خواهند کرد که از جمله شامل افزایش حمایت gv از طرح غیرممکن همبرگر بدون گوشت می شود.

رئیس بخش سرمایه گذاری گوگل و مدیر اجرایی گوگل در یک مصاحبه با مجله Wall Street Journalاظهار داشت که انتظار دارد در 5 ساله آینده در این زمینه 1 میلیارد دلار دیگر سرمایه گذاری کند.

محصولات مصرفی نیز در لیست سرمایه گذاری با 24 درصد و افزایش و گسترش سرمایه گذاری ها تا 23 درصد و 13 در هم دیتا و راه اندازی AL میشود.

سرمایه گذاری های شرکت گوگل در محصولات مصرفی از سال گذشته رشد چشمگیری داشته است تا جایی که تنها 8 درصد سرمایه گذاری به ساخت شرکت های ارسال گل و یا کلوپ های مجلل منجر شد.

این سرمایه گذاری جدید مستقیما برای پول در آوردن از شرکت هایی که گوگل در آنها سرمایه گذاری کرده به وسیله ترقیب این شرکت های خرد در ارائه نمونه کار های خود دربازار بورس است.

رئیس بخش سرمایه گذاری گوگل در ادامه خاطر نشان کرد که برخی شرکتها بنا به دلایلی که برای من به سختی قابل قبول است از ارائه سهام خود به شکل عمومی سر باز میزنند. بازار IPO حداقل برای ما به نسبت کساد بوده اند و امسال سال سخت و پر تلاطمی بوده است.

علیرغم آنکه شرکت گوگل در حال حاضر به دنبال کاهش وسعت حضور و عملیات خود در اروپا است، صرف نظر از تاسیس صندوق جداگانه اروپا در سال گذشته میلادی، انتظار میرود که این شرکت همچنان تملک و کسب سود از اینترنت را همچنان از طریق بازوهای سرمایه ای خود ادامه دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار