کد خبر: ۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 17
شرکت چینی زدتی‌ای، به‌‎تازگی گوشی خوش‌قیمت Small Fresh 4 را معرفی کرده است. این گوشی، یک محصول مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بوده که با مشخصات سخت‌افزاری بسیار مناسبی نظیر صفحه‌نمایش 5.2 اینچی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه است.

گوشی Small Fresh 4 زدتی‌ای به‌عنوان یک مدل جایگزین برای Small Fresh 3 به بازار عرضه شده است. Small Fresh 3، با نام زدتی‌ای Blade X6 برای عرضه در خارج از بازار چین ری‌برند شد و با مشخصات‌فنی نظیر صفحه‌نمایش 5 اینچی اچ‌دی، دو گیگابایت حافظه رم و تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک MT6735 در سال گذشته، اهمراه است.

ZTE-Small-Fresh-4


بهتر است به بررسی مشخصات‌فنی گوشی Small Fresh 4 زدتی‌ای بپردازیم؛ این گوشی با قیمت تقریبی بسیار مناسب 163 دلار ارائه شده است اما مشخصات سخت‌افزاری آن به‌عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه بسیار مناسب بوده و این مدل را برای رقابت با گوشی‌های هم‌قیمت خود از برندهای دیگری نظیر شیائومی و هوآوی، تقریباً به یک گزینه بسیار خوب تبدیل ساخته است.

Small Fresh 4 به یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و شیشه 2.5 بعدی خمیده در لبه‌های صفحه‌نمایش به‌منظور بهبود عملکرد کار با نمایشگر، مجهز شده است. قدرت این گوشی توسط یک تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک MT6753 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، واحد گرافیکی Mali-T720 و دو گیگابایت حافظه رم، تامین می‌شود. همان‌طور که برای مقایسه، مشخصات‌قنی نسل قبلی این گوشی عنوان شد، Small Fresh 4 در مقایسه با گوشی Small Fresh 3، در بخش صفحه‌نمایش و تراشه با بهبودهایی همراه است اما متاسفانه، حافظه رم، هم‌چنان دو گیگابایتی است و این مورد، چندان خوشایند نیست.

حافظه‌داخلی این گوشی، 16 گیگابایت است که می‌توانید با یک کارت‌حافظه جانبی، آن‌را ارتقا دهید. در بخش عکس‌برداری، گوشی Small Fresh 4 به یک شاتر 13 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی با فلاش LED دوگانه و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، مجهز شده است. علاوه‌براین، دوربین سلفی با یک لنز زاویه گسترده 160 درجه همراه است که برای ثبت یک سلفی بسیار خوب، مناسب است.

مشابه گوشی Small Fresh 3، گوشی جدید زدتی‌ای با یک حسگر اثرانگشت 3 بعدی همراه است که می‌تواند با تشخیص اثرانگشت کاربر، دستگاه را تنها در طی 0.3 ثانیه آنلاک نماید. هرچند این گوشی در بسیاری از شاخصه‌های‌فنی به یک گزینه بسیار مناسب در بازه‌قیمنی خود، مبدل شده است اما متاسفانه، یک باتری 2450 میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی این گوشی را تامین می‌کند که احتمالاً با استفاده عادی و متوسط، تنها کمی بیش‌تر از یک روز دوام خواهد داشت و پس از آن، باید گوشی خود را مجدداً شارژ نمایید.

در بخش نرم‌افزاری، همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ گوشی Small Fresh 4 زدتی‌ای با سیستم‌‎عامل اندروید 6.0 مارشمالو و رابط‌کاربری MiFavor 3.5 همراه است. این گوشی در 26 جولای (6 مرداد) در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رز طلایی عرضه خواهد شد؛ باتوجه به عرضه نسل قبلی این گوشی با نام  Blade X6 در بازارهای جهانی، انتظار می‌رود زدتی‌ای Small Fresh 4 به‌صورت جهانی، به‌عنوان یک مدل از سری زدتی‌ای Blade عرضه شود. البته در حال‌حاضر، جزئیاتی از زمان‌عرضه جهانی این گوشی فاش نشده است اما قابل پیش‌بینی است که  Small Fresh 4 زدتی‌ای در ماه نوامبر به بازار عرضه شود زیرا نسل قبلی آن در این ماه در سال گذشته، عرضه شد.

شرکت زدتی‌ای، هم‌چنین ادعا دارد که مجموع فروش گوشی‌های سری Small Fresh از زمان‌عرضه آن‌ها تاکنون، از 300 میلیون واحد دستگاه عبور کرده است.

ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار