کد خبر: ۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 16
شیائومی، به‌تازگی تایید کرده است که در اوایل مرداد ماه، یک رویداد خبری برگزار می‌کند. در حال‎حاضر، مشخص نیست که شیائومی برای این رویداد خبری، کدام یک از محصولات پیش‌تر فاش‌شده خود را معرفی خواهد کرد.

شایعات پیشین، نشان می‌دهد که شیائومی در رویداد خبری 27 جولای (6 مرداد) بیش‌تر از یک محصول معرفی خواهد کرد. یکی از مدیران شیائومی، به‌تازگی تایید کرده است که این شرکت، دو محصول جدید را در این مراسم خبری ارائه می‌دهد.

براساس جزئیات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد یکی از این محصولات، شیائومی ردمی 4 (شاید شیائومی ردمی نوت 4) و محصول دیگر، لپ‌تاپ شیائومی خواهد بود که پیش از این، شایعات بسیاری از این محصول منتشر شده است.

xiaomi-notebook (1)

گفته می‌شود لپ‌تاپ شیائومی در سه مدل با صفحه‌نمایش‌های مختلف، معرفی خواهد شد. پیش‌تر، بخشی از مشخصات‌فنی مدل 15.6 اینچی لپ‌تاپ شیائومی فاش شد که به شرح زیر است:

  • سیستم‌عامل: لینوکس
  • پردازنده: نسل‌چهارم اینتل Core i7
  • رم: 8 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 15.6 اینچ
  • رزولوشن تصویر: 1920 در 1080 پیکسل
  • فناوری صفحه‌نمایش: LED backlight
  • تراشه گرافیکی: انویدیا Geforce GTX 760M با 2 گیگابایت حافظه
  • قیمت: 466 دلار

انتظار می‌رود مدل 12.5 و 13.3 اینچی لپ‌تاپ شیائومی در ابتدا معرفی شود و مدل دیگر با صفحه‌نمایش 15.6 اینچی، مدتی بعد به‌صورت رسمی ارائه شود. تصاویر منتشرشده از لپ‌تاپ شیائومی، نشان می‌دهد که این محصول از نظر طراحی به سری مک‌بوک اپل، شباهت بسیاری دارد. علاوه‌براین، شایعاتی از عرضه مدل‌های ارزان‌قیمت لپ‌تاپ شیائومی با تراشه اینتل اتم، حکایت دارد که قیمت پایین این محصول و ماندگاری بالای باتری آن را تضمین می‌دهد.

s_effdbc373c954290acab75852c3facdf-2

شیائومی ردمی نوت 4 (در صورتی‌که در این رویداد خبری معرفی شود) با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، معرفی خواهد شد. ،برطبق جزئیات اعلام‌شده، قدرت شیائومی ردمی نوت 4 توسط تراشه اسنپدراگون 652 کوالکام تامین می‌شود؛ در این تراشه، واحد گرافیکی، هم‌چنان آدرنو 510 است. چیپ‌ست اسنپدراگون 652، یک تراشه هشت هسته‌ای است که در مقایسه با تراشه شش هسته‌ای اسنپدراگون 650 کوالکام به‌لطف اضافه‌شدن دو هسته پردازشی ARM Cortex-A72 عملکرد بهتری در بسیاری از بنچمارک‌ها دارد.

هم‌چنین، گفته می‌شود شیائومی ردمی نوت 4 با سه گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام نسخه 3.0 به بازار عرضه خواهد شد. البته از آن‌جایی‌که شیائومی ردمی نوت 3 در چندین مدل مختلف با حافظه‌های مختلف به بازار عرضه شده است، انتظار می‌رود شیائومی ردمی نوت 4 نیز با چنین سیاستی به بازار عرضه شود.

cd4d63d1546a4ac08d76954db085d0e2

علاوه‌براین، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد شیائومی ردمی نوت 4 با یک دوربین دوگانه و بدنه فلزی به بازار عرضه خواهد شد. برخی منابع دیگر از عرضه این گوشی با تراشه Helio X20 مدیاتک خبر داده‌اند. می‎توان تفاوت شایعات منتشرشده را در صورتی‌که شیائومی، قصد داشته باشد تا این گوشی را در دو مدل استاندارد و پرو به بازار عرضه نماید؛ توجیه کرد.

لپ‌تاپ 12.5 اینچی شیائومی با هدف رقابت با سری مک‌بوک اپل، در تابستان عرضه خواهد شد. هم‌چنین، قیمت و طراحی لپ‌تاپ 12.5 اینچی شیائومی فاش شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار