بر اساس اطلاعات فاش شده از SuperData، این بازی از زمان عرضه خود بر روی Android و iOS، بیش از ۱۴.۰۴ میلیون دلار درآمد به دنبال داشته است. این بازی تا اینجای کار از دیگر عناوین موبایلی این فرنچایز جلوتر افتاده و همچنین Pokemon Shuffle Mobile را با شاخص 14.03دلاری، آن هم از زمان عرضه اش در سال 2015 تا به امروز، پشت سر گذاشته است.
با توجه به فراگیر شدن بازیهای موبایلی بر روی iOS و اندروید، بسیاری از شرکت کنندگان این صنعت سعی می کنند با دست گذاشتن بر روی برندها و فرنچایزهای جا افتاده، هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهند.
حال باید ببینیم که در این دوره جدید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، آیا این روند خوب برای بازی Pokemon Go ادامه خواهد یافت؟ همانند دیگر بازیهای موبایلی، شاخص های این عنوان نیز باید در دوره های 7، 30 و 90 روز بعد از عرضه مورد بررسی قرار گرفته شود. پس هنوز مشخص نیست که این جنبش همانند شور و اشتیاق موقت برای یک آهنگ زیبای تابستانی است یا یک انقلاب مهم در بازیهای موبایلی!
به گفته ی وب سایت SimilarWeb، بازی Pokemon Go در تنها دو روز بعد از عرضه اش بر روی بیش از ۵% دستگاههای اندرویدی در آمریکا نصب شده است و طبق همین نوشته ها بیش از ۶۰% کاربران آن، بطور مداوم و روزانه در حال استفاده از این بازی هستند که باعث شده این بازی از اپلیکیشن معروف توییتر پیشی بگیرد.