کد خبر: ۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 12
شرکت Rovio سازنده و طراح بازی های محبوب Angry Birds تایید کرده اند که از این پس دیگر اقدام به عرضه بازی های این گروه برای سیستم عامل ویندوز و ویندوز موبایل نخواهند کرد.

شرکت Rovio سازنده و طراح بازی های محبوب Angry Birds تایید کرده اند که از این پس دیگر اقدام به عرضه بازی های این گروه برای سیستم عامل ویندوز و ویندوز موبایل نخواهند کرد.

به گزارش «تابناک» در پی ارسال یک ایمیل شرکت Rovio اعلام کرده است که تمام تمرکز خود را بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS گذاشته است و از این پس همچنان به بروز رسانی و طراحی بازی های جدی برای این سیستم عامل ها ادامه خواهد داد.

توقف عرضه بازی های Angry Birds بر روی ویندوز و ویندوز موبایل


همچنین در یک ایمیل جداگانه اشاره شده است که این شرکت اقدام به توقف تولید بازی های Angry Birds و Bad Piggies بر روی PC میکند تا تمرکز خود را بر بهبود عملکرد بازی ها و تجربه کاربران از این بازی ها بر روی سیستم عامل های موبایل کند. این دو نکته تنها یک معنی در بر دارد و آن این که از این به بعد این شرکت اقدام به انتشار بازی بر روی سیستم عامل ویندوز و ویندوز موبایل نخواهد کرد.

همچنین ذکر شده است که بازی های موجود بر روی PC از این پس به هیچ وجه بروزرسانی و پشتیبانی نمیشوند و به تدریج از روی این پلتفرم جمع آوری خواهند شد.

این در حالی است که شرکت Rovio از مدتی قبل انتشار و عرضه بازی های خود به خصوص بازی Angry Birds را برای ویندوز 10 و ویندوز موبایل متوقف کرده بود و اکنون اذعان به این مسئله جای چندان تعجبی ندارد. اما نکته مهم آن است که با توجه به افزایش کاربران ویندوز 10 در سراسر دنیا و معرفی پلتفرم جدید مایکروسافت به عنوان Universal Windows Platform که میتوان بر اساس آن اقدام به ساخت یک برنامه برای اجرا بر روی ویندوز 10 و ویندوز موبایل کرد، تعجب دارد که چگونه این شرکت از ارائه بازی های خود برای این پلتفرم صرف نظر میکند.

در عین حال دستگاه های لمسی ویندوز 10 از جمله خط تولید سرفیس و سایر تبلت های ساخته شده توسط شرکت های دیگر و مجهز به ویندوز 10 طی یکسال گذشته از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند. با این همه به نظر میرسد که این شرکت در نهایت در حال از دست داد یک فرصت طلایی در آینده نزدیک برای فعالیت بر روی یکی از محبوب ترین پلتفرم های درحال رشد است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار