کد خبر: ۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 12
هوآوی آنر 8 با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی و تراشه هشت هسته‌ای Kirin 950 معرفی شد. با این‌حال، به‌تازگی گوشی آنر وی 8 مکس در بنچمارک AnTuTu دیده شده است.

گفته می‌شود که این گوشی به یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Quad HD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، مجهز شده است؛ بنابرین، آنر وی 8 مکس با یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در مقایسه با نمایشگر 6.44 اینچی شیائومی می مکس ارائه خواهد شد.

Honor-V8-Max

علاوه‌براین، بنابر جزئیات فاش‌شده، تراشه قدرت‌مند و پرچم‌دار هشت هسته‌ای Kirin 950 به این گوشی قدرت می‌دهد. سه گیگابایت رم به‌همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی، دیگر مشخصات این مدل میان‌رده را تشکیل می‌دهد. با توجه به قدرت این گوشی، در بخش عکس‌برداری، آنر وی 8 مکس همانند آنر وی 8 و آنر 8 به دوربین دوگانه مجهز نشده است و شرکت سازنده، ترجیح داده تا ماژول دوگانه دوربین تنها برای معدود مدل‌های این سری به‌عنوان یک ویژگی مثبت، باقی بماند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بوده و برای دوربین سلفی بنابر جزئیات منتشرشده، از یک شاتر 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. Kirin-950

تراشه Kirin 950 هوآوی، اگرچه قدرت‌مندترین تراشه به‌شمار نمی‌رود اما عملکرد بسیار خوبی در آنر وی 8 هوآوی به‌عنوان یک محصول 300 دلاری، خواهد داشت. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عملکرد کلی تراشه Kirin 950، آن‌را به عنوان چهارمین تراشه قدرت‌مند عرضه‌شده برای گوشی‌های‌هوشمند، مبدل ساخته است.

انرژی آنر وی 8 مکس توسط یک باتری 4400 میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، تامین می‌شود. هم‌چنین، مدل رده‌بالایی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، دارد.

انتظار می‌رود نسخه پایه آنر وی 8 مکس با سه گیگابایت رم به‌همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی، به قیمت 299 دلار عرضه شود و مدل قدرت‌مند این گوشی، با برچسب قیمت 374 دلاری همراه شده باشد.

ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار