کد خبر: ۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 25
آیا به تازگی یک کنسول بازی Xbox One خریداری کرده اید؟ یا آنکه به سادگی قصد دارید طی روزهای آینده سراغ این کنسول بروید؟ حتما خیلی هیجان زده هستید و میخواهید سریع تر از دستگاه خود استفاده کنید. در این ویدئو میتوانید نحوه دقیق راه اندازی و تنظیم این کنسول را ببینید.

آیا به تازگی یک کنسول بازی
Xbox One خریداری کرده اید؟ یا آنکه به سادگی قصد دارید طی روزهای آینده سراغ این کنسول بروید؟ حتما خیلی هیجان زده هستید و میخواهید سریع تر از دستگاه خود استفاده کنید. در این ویدئو میتوانید نحوه دقیق راه اندازی و تنظیم این کنسول را ببینید.

بعد از یک شروع نا متعادل در کنسول بازی Xbox اکنون مایکروسافت با کوله باری از تجربه بهترین امکانات را در کنسول Xbox One به کار گرفته و این دستگاه را تبدیل به یکی از بهترین کنسول های فعلی برای لذت از بازی هار رایانه ای تبدیل کرده است.

اما قبل از آنکه شروع کنید به Headshot زدن در بازی Halu 5 شاید بهتر باشد تنظیمات اولیه Xbox نظیر ساخت یک حساب کاربری Xbox Live را انجام دهید. این حساب به شما اجازه میدهد تا بازی ها را به شکل آنلاین انجام دهید. همچنین با داشتن این حساب میتوانید هر ماه چندی بازی رایگان را دریافت کنید و تا زمانی که حساب شما فعال باشد به آنها دسترس خواهید داشت.

برای آنکه دستگاه خود را از ابتدا به درستی راه اندازی و تنظیم کنید، ویدئو زیر از techRadar کمک فراوانی به شما میکند. این ویدئو نحوه تنظیم این دستگاه را به شکل قدم به قدم تا زمان راه اندازی نهایی نشان میدهد:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار