کد خبر: ۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 09
نهاد AnTuTu امروز اقدام به انتشار گزارش خود در مورد محبوب ترین گوشی های هوشمند نیمه اول سال 2016 کرده است. بنا به این گزارش گوشی هوشمند نوت 5 سامسونگ محبوب ترین گوشی در فهرست 10 گوشی برتر بوده است.

نهاد AnTuTu امروز اقدام به انتشار گزارش خود در مورد محبوب ترین گوشی های هوشمند نیمه اول سال 2016 کرده است. بنا به این گزارش گوشی هوشمند نوت 5 سامسونگ محبوب ترین گوشی در فهرست 10 گوشی برتر بوده است.

به گزارش «تابناک» آنچه در رده بندی منتشر شده از سوی AnTuTu میتوان مشاهده کرد این است که گوشی های سامسونگ در این رده بندی صدر جدول را از آن خود کرده اند. بعد از نوت 5 که در صدر جدول قرار گرفته گوشی های هوشمند گلکسی اس 6 و اس 6 اج و همچنین اس 7 به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند. همچنین گلکسی اس 7 اج نیز در این رده بندی در مکان ششم قرار دارد:

AnTuTu محبوب ترین گوشی های هوشمند نیمه اول سال 2016 را معرفی کرد / برتری بلامنازع سامسونگ


در نتیجه کاملا مشخص میشود که سامسونگ در فهرست ده گوشی محبوب نیمه اول سال میلادی جاری توانسته است 5 جایگاه را به خود اختصاص دهد. از 5 جایگاه بعدی 2 جایگاه به گوشی های هوشمند میزو، و یک جایگاه به هوشمند های ال جی، شائومی و LeEco اختصاص یافته است.

همچنین نگاهی به جدول گوشی های محبوب در ایالات متحده به عنوان بازار اصلی سازندگان گوشی های هوشمند نشان میدهد که در این فهرست ده تایی نیز 6 مورد از گوشی های هوشمند سامسونگ دیده میشوند. در این جا نیز هوشمند گلکسی نوت 5 در صدر جدول قرار دارد و به شکلی قابل توجه گلکسی نوت 4 توانسته است جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد:

AnTuTu محبوب ترین گوشی های هوشمند نیمه اول سال 2016 را معرفی کرد / برتری بلامنازع سامسونگ



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار