کد خبر: ۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 05
ال جی یکی از قدرتمندترین شرکت های فناوری جهان است. این شرکت کره‌ای طی سال‌های گذشته از اسمارت فون‌های مختلفی رونمایی کرده است که برخی از آنها در سری محصولات X این شرکت جای گرفته‌اند. اگرچه فروش محصولات ال جی طبق برنامه‌ریزی‌های این شرکت پیش نرفته است، ال جی امیدوار است که همه چیز به زودی تغییر کند و اکنون پس از معرفی گوشی‌های X Power، X Mach، X Style و X Max در ماه گذشته، اکنون نوبت به رونمایی از دو اسمارت فون جدید سری X رسیده است. با تک شات همراه باشید.

ال جی در کشور مادری خود از دو گوشی جدید به نام‌های LG X5 و X Skin رونمایی کرده است. این دو اسمارت فون جزو گوشی‌های پایین تا میان رده بازار به حساب می آیند و هر دوی آنها به سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو مجهز شده‌اند.

 

ال جی X5 دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است. توان پردازشی این گوشی توسط یک چیپست چهار هسته‌ای ناشناس تامین می‌شود که سرعت آن 1.3 گیگاهرتز است، این گوشی از یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن نیز 5 مگاپیکسل است. ال جی X5 از دو سیم کارت و اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند. ابعاد گوشی جدید ال جی 151.6 در 76.9 در 7.2 میلی متر و وزن آن نیز 133 گرم است.

 

نمایشگر ال جی X Skin از محصول قبلی کمی کوچکتر بوده و 5 اینچ با رزولوشن 720p است. این گوشی دارای 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است. ال جی X Skin نیز به یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز مجهز شده است و یک باتری 2100 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی آن را تامین می‌کند. دوربین اصلی گوشی 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. این گوشی نیز دو سیم کارته بوده و از اتصال 4G LTE بهره می‌برد.

 

ال جی X 5 در رنگ‌های سفید و نیلی تیره با قیمت 173 دلار و ال جی X Skin نیز در رنگ‌های طلایی و مشکی تیتانیومی با قیمت 200 دلار در کره جنوبی عرضه خواهند شد. هنوز خبری مبنی بر فروش این دو گوشی در خارج از مرزهای کره منتشر نشده است.

ال جی

ال جی


تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار