کد خبر: ۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 03
نهاد رگولاتوری TENAA امروز مشخصات اسمارت فونی جدید متعلق به محصولات سری آنر را تایید و در وب سایت خود منتشر کرد.

این گوشی که به گفته بسیاری از تحلیلگران، آنر وی 8 مکس نام خواهد داشت از نمایشگر 6.6 اینچی امولد با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بهره می برد و انرژی پردازشی آن نیز از طریق چیپست Kirin 950 تامین می شود.

 

این پردازنده هشت هسته ای از سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتزی بهره می برد و در کنار تراشه گرافیکی Mali-T880 می تواند خیال کاربران را از پردازش اطلاعات راحت کند.

 

حافظه رم این گوشی برابر با 3 گیگابایت و فضای داخلی 32 گیگابایتی نیز برای ذخیره سازی اطلاعات در نظر گرفته شده است که این حافظه از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقاست.

 

برای علاقه مندان به عکاسی موبایلی نیز باید بگوییم که این گوشی به یک سنسور 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در قسمت جلویی مجهز شده است. همچنین، وی 8 مکس از باتری قدرتمند 4400 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع نیز بهره می برد.

 

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو با رابط کاربری EMIU 4.1، وزن 219 گرمی و ضخامت 7.18 میلیمتری اشاره کرد.

 

گفته می شود که این فبلت در رنگ های طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد و به احتمال فراوان طی کنفرانسی اختصاصی در 11 جولای برای علاقه مندان معرفی خواهد شد.

 

انر



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار