کد خبر: ۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 03
باشگاه ایتالیایی یوونتوس در بیانیه‌ای که اخیرا منتشر کرده است، خبر از همکاری رسمی این باشگاه با کمپانی الکترونیک آرتز داده است. که این همکاری با بازی Fifa 17 آغاز خواهد شد.

متن این بیانیه به شکل زیر است:

 

"بر اساس توافقی که صورت گرفته است، کمپانی الکترونیک آرتز، به مدت سه سال به صورت رسمی و اختصاصی، شریک باشگاه یوونتوس در زمینه بازی‌های ویدوئی خواهد بود."

 

با توجه به این توافق، کمپانی الکترونیک آرتز، با دسترسی کامل به این باشگاه می‌تواند چهره‌ای واقعی‌تر از این تیم را به نمایش بگذارد. در همین رابطه چهره ستارگان این تیم مثل بوفون، پوگبا و کیلینی اسکن شده است و همچنین استادیوم این باشگاه نیز با دقت بیشتری در فیفا ۱۷ ساخته شده است.


تیم یوونتوس در دموی بازی فیفا ۱۷ نیز حضور خواهد داشت و بدون شک در تبلیغات جهانی این بازی نیز از تیم یوونتوس استفاده خواهد شد. بدون شک تغییر موتور گرافیکی بازی فیفا ۱۷، به بهتر شدن این بازی کمک بسیاری خواهد کرد.


یوونتوس نیز در جهت حمایت از این بازی اعلام کرده است که افرادی که برای دیدن بازی‌های این تیم به ورزشگاه یوونتوس می‌آیند، می‌توانند پیش از شروع بازی یا بین دو نیمه، بازی فیفا ۱۷ را تجربه کنند. همچنین قرار است که یک بسته‌ی الحاقی اختصاصی نیز برای این باشگاه عرضه شود.

تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار