کد خبر: ۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 03
آخرین شنیده ها حاکی از این است که اسمارت فون می نوت 2 شیائومی که قرار است ادامه دهنده راه گوشی محبوب می نوت این کمپانی باشد، ظرف چند ماه آینده رونمایی خواهد شد. اما تا به امروز، مشخصات و تصاویر محدودی از این گوشی به بیرون درز کرده است.

تا این که به تازگی، وب سایت GizChina اطلاعاتی را در خصوص این محصول منتشر کرده و مدعی شده که می نوت 2 در تابستان سال میلادی جاری معرفی و در سه مدل مختلف به دست علاقه مندان خواهد رسید.

 

مدل نخست که همان استاندارد نیز نامیده می شود از نمایشگری با رزولوشن 1080p و مدل بعدی با نمایشگری منحنی و رزولوشن 2K عرضه خواهد شد که این مدل در دو نسخه و با حافظه ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی به بازار می رسد.

 

دو مدل قدرتمند این گوشی از صفحه نمایش 5.7 اینچی منحنی و دوربین دوگانه پشتی با سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می برند. مدل استاندارد نیز به رم 4 گیگابایتی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود و این یعنی خبری از دوربین دوگانه نخواهد بود.

 

مشخصات این سه مدل به صورت خلاصه به شرح زیر است:

رم 4 گیگابایتی + حافظه داخلی 32 گیگابایتی + نمایشگری با رزولوشن 1080p

رم 6 گیگابایتی + حافظه داخلی 64 گیگابایتی + نمایشگر منحنی با رزولوشن 2K

رم 6 گیگابایتی + حافظه داخلی 128 گیگابایتی + نمایشگری منحنی با رزولوشن 2K

 

گفته می شود که مدل پیشرفته این گوشی یعنی مدل سوم، از قابلیت فورس تاچ و یا همان نمایشگر حساس به فشار برخوردار خواهد بود. قابلیتی که امکان مشاهده محتوای برنامه را بدون وارد شدن و تنها با تپ کردن بر روی آن برای کاربران فراهم خواهد کرد.

 

در خصوص سایر مشخصات مشترک میان این سه مدل می توان به مواردی همچون پردازنده اسنپدراگون 821 یا 820، اسکنر اثر انگشت مافوق صوت، تراشه NFC، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع نسخه 3 اشاره کرد.

 

گفته می شود که مدل نخست با رم 4 گیگابایتی با قیمت 375 دلار، مدل دوم با رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 450 دلار و بالاخره مدل سوم با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 525 دلار روانه بازار خواهد شد.

تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار