کد خبر: ۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 03
همانطور که پیش تر در تک شات خوانده اید، مایکروسافت حدود نه ماه پیش از گوشی های لومیا 950 و لومیا 950XL رونمایی کرد و اکنون این شرکت تصمیم گرفته که قابلیت double tap to wake یا دو ضربه برای بیداری را برای این گوشی ها عرضه کند. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

گوشی های لومیا 950 و لومیا 950XL در واقع آخرین مدل های عرضه شده از سری گوشی های لومیا هستند و به آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده اند. اکنون مایکروسافت ارسال یک بروزرسانی جدید که شامل قابلیت double tap to wake نیز هست را به هر دو دستگاه آغاز کرده است.

 

مایکروسافت لومیا 950


اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت به دلیل درخواست های متعدد کاربران موافقت کرد که قابلیت double tap to wake را به گوشی های لومیا 950/950XL بیاورد و پیش از این از کاربران درخواست کرده بود که در بخش Feedback Hub به اضافه شدن این قابلیت رای موافق بدهند. به همین دلیل مایکروسافت اکنون بعد از اینکه مطمئن شده کاربران زیادی تقاضای اضافه شدن این قابلیت را دارند، double tap to wake را در آخرین بروزرسانی خود گنجانده و ارسال آن را آغاز کرده است.


گفته می شود که این بروزرسانی هم اکنون در بخش Windows Device Recovery Tool قابل دسترس است، اگر چه دریافت بروزرسانی OTA نیز مدت زیادی طول نخواهد کشید.

تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار