کد خبر: ۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 03
کمپانی شارپ امروز به طور رسمی از اسمارت فونی جدید تحت عنوان Aquos mini SH-M03 پرده برداشت.

شاید کمتر کسی کمپانی شارپ را با اسمارت فون هایش بشناسد اما این شرکت امروز نسخه مینی اسمارت فون Aquos خود را که تقریباً دو سال پیش رونمایی کرده بود، برای علاقه مندان معرفی کرد.

 

گوشی هوشمندی که از کمترین میزان حاشیه در اطراف نمایشگر برخوردار است و با ابعاد 4.7 اینچی خود، بسیار شبیه به آیفون SE کمپانی اپل به نظر می رسد که چندی پیش رونمایی شد.

 

صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن 1080p بهره می برد و تکنولوژی IGZO شارپ را نیز در خود جای داده است که به گفته این شرکت، نقطه قوت آن مصرف انرژی کمتر در مقایسه با LCD های مرسوم در گوشی های موجود در بازار است.

 

نکته جالب در خصوص این نمایشگر، نرخ رفرش آن است که دامنه آن بین 1 هرتز تا 120 هرتز متغیر است. در خصوص سایر ویژگی های این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون 808 اشاره کرد که هم اکنون در گوشی های جدیدی همچون ال جی وی 10، نکسوس 5 اکس، بلک بری پریو و لومیا 950 استفاده شده است.

 

همچنین این گوشی از فضای رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا و سیستم عامل اندروید مارشمالو بهره می برد. برای دوربین پشتی این اسمارت فون هم از سنسور 13 مگاپیکسلی با روزنه دیافراگم f/1.9 استفاده شده است.

 

یک باتری 2810 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی لازم را به درون رگ های اسمارت فون تزریق می کند. ناگفته نماند که این گوشی در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است.

 

یکی از نقاط ضعفی که در این بین مشاهده می شود، عدم عرضه گوشی های شارپ در بازار سایر کشورهای جهان است که به نظر می رسد این رویه در خصوص این گوشی نیز در پیش گرفته شود. در هر صورت، قرار است عرضه این محصول با قیمت تقریبی 436 دلار در ژاپن آغاز شود.

 

Aquos mini SH-M03

 

Aquos mini SH-M03


تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار