کد خبر: ۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 02
هر ساله گوگل نسخه‌ی جدیدی از سیستم عامل خود یعنی اندروید را معرفی می‌کند و نام یکی از شکلات و شیرینی‌ها را به ترتیب حروف الفبای انگلیسی برای آن‌ها انتخاب می‌کند. هر چند این نام‌گذاری اهمیت زیادی ندارد اما همواره حدس زدن و پیش بینی آن برای طرفداران گوگل جالب بوده است.
گوگل بالاخره و به صورت رسمی نام اندروید N را انتخاب کرد؛ البته امسال این شرکت از تمامی کاربران دعوت کرد تا یک نام را برای آن پیشنهاد دهند و در نهایت نوقا از میان هزاران نام پیشنهادی برای نسخه جدید این سیستم عامل برگزیده شد. حالا نیز از تندیس و مجسمه آن هم در اسنپ چت رونمایی شد.

android-7.0-nougat

اما در یکی از تصاویر داخل این ویدئوی ارسالی توسط این شرکت از ایموجی که بر روی کیبورد دستگاه مورد استفاده قرار داشته، استفاده شده است (از قابلیت‌های اسنپ چت). نکته‌ی عجیب این تصویر نوع ایموجی بکار رفته است؛ این شکلک مربوط به سیستم عامل اپل یعنی iOS است و شباهتی به ایموجی‌های موجود در اندروید ندارد.

تصویر مربوط به رونمایی از تندیس نوقا توسط گوگل در اسنپ چت  ایموجی و شکلک های دو سیستم عامل اندروید و iOS در ایفون اپل

همان‌طور که در شکل بالا می‌بینید، ایموجی و شکلک‌های اندروید (سمت راست) با iOS (سمت چپ) کاملاً تفاوت دارند. پس می‌توان به این نتیجه رسید که اسنپ چت مربوط به رونمایی از تندیس نوقا توسط یک دستگاه آیفون اپل گرفته شده است؛ اشتباهی عجیب …. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار