کد خبر: ۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 02
کدام شرکت تولید کننده اسمارت‌فون وظیفه ساخت نکسوس بعدی را برعهده خواهد گرفت؟ اگر فکر می‌کنید سامسونگ به سراغ نسل بعدی نکسوس خواهد رفت، که در اشتباه هستید. الجی هم به نظر می‌رسد به اندازه کافی بر روی سری نکسوس با رونمایی از دستگاه‌های نکسوس 4، نکسوس 5 و نکسوس 5X سرمایه گذاری کرده باشد. موتورولا، اچ تی سی و هوآوی هم تاکنون در تولید نکسوس سهم داشته اند اما رقابت امسال کمی جدی‌تر شده است. به نظر می‌رسد اچ تی سی قصد دارد با توانی بیشتر وارد رقابت تولید نکسوس شود.

بر اساس شایعه‌های منتشر شده، اچ تی سی قصد دارد با رونمایی از HTC Nexus S1 که دستگاهی 5 اینچ است در کنار رونمایی از  HTC Nexus M1 با صفحه‌نمایش 5.5 اینچ نقش پر رنگی در نکسوس‌های 2016 داشته باشد.

روز گذشته در مورد مشخصات HTC Nexus M1 از وب سایت Weibo خواندیم. امروز، مشخصات سخت‌افزاری دقیق‌تری را در بنچمارک Geekbench شاهد هستیم. مسلما در زمان رونمایی این دستگاه با جدید‌ترین نسخه اندروید رونمایی خواهد شد که به احتمال زیاد همزمان با عرضه نسخه پایدار و کامل از اندروید برای دیگر دستگاه‌های نکسوسی است. صفحه‌نمایش مد نظر برای این دستگاه 5.5 اینج آمولد با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل خواهد بود. مسلما Snapdragon 820 گزینه احتمالی برای این مورد نیست چرا که حدس می‌زنیم اچ تی سی از نسل جدید‌تری استفاده کند هر چند در مورد نسل بعدی اسنپ فعلا مشخصات رسمی در دسترس نیست!

gbbg

دروبین دستگاه به احتمال زیاد 12 مگاپیکسل خواهد بود و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی ما را مزین خواهد کرد. در کنار چیپست ذکر شده، 4 گیگابایت رم برای اجرای اندروید خالص گزینه بسیار عالی است. حافظه‌های اولیه دستگاه 32GB/128GB خواهد بود و فعلا خبری از پشتیبانی میکرو اس دی نیست. وجود یو اس بی  Type-C هم جز گزینه‌های حتمی خواهد بود.

اگر به بنچمارک فوق نگاه کنید، در تست تک‌هسته‌ای دستگاه اچ تی سی 2084 و در چند هسته‌ای 4969 کسب کرده است. در ماه سپتامیر منتظر رونمایی و یا اخبار رسمی تر در این مورد هستیم.

ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار