تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 02
بازی‌های المپیک امسال که همین تابستان در شهر ریو دو ژانیرو کشور برزیل برگزار خواهد شد، قرار است به یکی از اتفاقات مهم در آینده VR باشد. این رویداد از این جهت مهم است که اولین اتفاق ورزشی خواهد بود که پخش 360 درجه خواهد داشت، البته بدون پوشش زنده. اگر شما هم علاقه دارید که این بازی‌ها را به صورت 360 درجه تماشا کنید، بایستی یک هدست Gear VR را از سامسونگ خریداری کنید.

این پخش 360 درجه‌ با تاخیر آماده‌سازی خواهد شد و تنها برای دارندگان Gear VR در دسترس قرار خواهد گرفت. NBC تصمیم گرفته است که بزرگ‌ترین رویداد ورزشی امسال را برای هدست سامسونگ به صورت انحصاری مهیا کند که از طریق برنامه‌ی NBC Sports برای آن‌ها قرار داده خواهد شد.

هدست Gear VR سامسونگ

این شرکت قول داده است که 85 ساعت از این برنامه‌‌ها شامل مراسم افتتاحیه و اختتامیه، بسکتبال مردان (نیمه نهایی و فینال)، ژیمناستیک، دو و میدانی، والیبال ساحلی، غواصی، بوکس، شمشیر بازی و دیگر اتفاقات مهم را برای این VR در دسترس قرار دهد.

هدست Gear VR سامسونگ

برای تماشای المپیک به صورت 360 درجه علاوه بر اینکه بایستی یک هدست Gear VR داشته باشید، بلکه باید صاحب یکی از گوشی‌های هوشمند اخیر سامسونگ هم باشید و همین‌طور جزء کاربران دائمی به حساب بیایید و در نهایت نیز لازم است که برنامه NBC Sports را نصب کنید. جالب به نظر می‌رسد، این‌طور نیست؟ نظر شما درباره این پخش و انحصاری بودن آن برای هدست سامسونگ چیست؟


ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار