کد خبر: ۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 02
در اوایل سال جاری میلادی، شرکت بلک‌بری رسماً تایید کرد که در سال 2016 حداقل دو گوشی‌هوشمند اندرویدی را معرفی خواهد کرد. پس از انتشار تصویری از بلک‌بری Hamburg که با نام Neon ارائه می‌شود، شایعه تازه منتشرشده توسط اوان بلاس نشان می‌دهد که این شرکت حداقل برروی سه مدل گوشی‌هوشمند اندرویدی مشغول به کار است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

 به‌نظر می‌رسد که بلک‌بری Neon، تنها مدلی نیست که شرکت بلک‌بری برروی توسعه و طراحی آن تمرکز کرده است. نام دو گوشی هوشمند دیگر که شرکت بلک‌بری برروی آن‌ها کار می‌کند، بلک‌بری Argon و Mercury است و به‌خوبی نشان می‌دهد که شرکت بلک‌بری در چشم‌انداز خود، برنامه‌ای برای نام‌گذاری محصولات تازه براساس نام شهرها ندارد و ممکن است نشانه‌ای بر یک مسیر تازه برای بخش موبایل این شرکت، باشد.

در بخش مشخصات، بلک‌بری Neon گفته می‌شود که یک محصول میان‌رده خوش‌قیمت است که با یک نمایشگر 5.2 اینچی فول‌اچ‌دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 617 کوالکام، 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ارائه خواهد شد. این محصول به‌عنوان اولین مدل از گوشی‌های هوشمند اندرویدی بلک‌بری که در سال 2016 عرضه می‌شود، معرفی خواهد شد.

مدل دیگر که برای معرفی در ماه اکتبر درنظر گرفته شده، به مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرت‌مندی نظیر تراشه اسنپدراگون 820، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Quad HD، چهار گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک حسگر اثرانگشت مجهز شده است. علاوه‌براین، دوربین اصلی، 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی، 8 مگاپیکسلی است. بلک‌بری Mercury بنابر شایعات، به‌نظر تنها مدلی از سه گوشی‌هوشمند اندرویدی 2016 بلک‌بری است که با صفحه‌کلید فیزیکی همراهی می‌شود.

طراحی بلک‌بری Mercury تاحدودی به بلک‌بری پاسپورت شباهت دارد؛ با این‌حال، صفحه‌کلید جمع نمی‌شود. این مدل به یک نمایشگر 4.5 اینچی فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون 625، 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 18 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. بنابر شایعات، بلک‌بری Mercury در سه ماهه اول سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد. نیازی به گفتن نیست که در حال‌حاضر، شرکت بلک‌بری به شایعات منتشرشده واکنش نشان داده و صحت این شایعات، مشخص نیست اما می‌توان انتظار داشت که چند محصول اندرویدی از شرکت بلک‌بری، امسال معرفی شود. شرکت بلک‌بری، پیش‌تر گفته بود در صورتی‌که بتواند سیستم‌عامل اندروید را برای استفاده ایمن نماید، حتماً محصولات بیشتری را با این سیستم‌عامل ارائه می‌دهد.

ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار