تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 29
گوگل سرویس جدیدی به کاربران خودش ارائه کرده که بر اساس آن، خودتان می‌توانید تصمیم بگیرید چه تبلیغ‌هایی را ببینید. شرکت Google هم در Gmail و هم در مرورگر Chrome این سرویس جدید را معرفی کرده و از کاربرانش خواسته تا برای اختصاصی‌شدن تبلیغ‌ها با این شرکت همکاری کنند. البته اگر چنین درخواستی از شما نشده نگران نباشید. مطابق معمول بعد از هر جای دیگری در دنیا نوبت ما هم می‌شود!

در این سرویس جدید، کاربران می‌توانند علایق، محل زندگی، جنسیت و سن خود را به Google اعلام کنند و تعیین کنند چه جور تبلیغاتی بیشتر به کارشان می‌آید. این موضوعات و علایق در جستجوهای شما در خود Google و سرویس‌های دیگر این شرکت مثل YouTube هم به کار خواهند آمد.

البته استفاده از این سرویس گوگل ضروری نیست. برای کسانی که بیشتر از این‌ها برای محرمانگی اطلاعات و کار و کاسبی‌شان اهمیت قایل‌اند، Google این امکان را فراهم آورده تا چیزی درباره‌ی علاقه‌مندی‌هایشان مطرح نکنند. اما در مقابل باید تبلیغ‌های بعضا نامربوط گوگل را هم تحمل کنند. در مقابل، اگر تصمیم گرفتید این سیستم را فعال کنید، این را هم باید بپذیرید که گوگلی‌های کمی بیشتر از قبل از شما، اطلاعات شما و علاقه‌مندی‌های شما سر در بیاورند.

برسام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار