کد خبر: ۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 28
به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ، به‌زودی یک گوشی هوشمند تاشو با نام گلکسی Folder 2 به بازار عرضه خواهد کرد. این دستگاه، به‌تازگی در بنچمارک GFXBench ظاهر شده است.

گلکسی Folder 2 بنابر مشخصات فاش‌شده، با یک صفحه‌نمایش 3.8 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل ارایه می‌شود که به‌صورت هم‌زمان، حداقل از 5 لمس پشتیبانی خواهد کرد. یک تراشه نامشخص از کوالکام با چهارهسته پردازشی با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، این گوشی را قدرت می‌دهد. می‌توان انتظار داشت که تراشه چهارهسته‌ای مذکور، اسنپدراگون 425 کوالکام باشد که از چهارهسته پردازشی Cortex A53 بهره می‌برد.

folder2

تراشه گرافیکی گلکسی Folder 2، آدرنو 308 است و 2 گیگابایت حافظه رم برای این گوشی، درنظر گرفته شده؛ حافظه داخلی بنابر نتایج فاش‌شده، 16 گیگابایتی است و دوربین اصلی، یک شاتر 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی، یک شاتر 5 مگاپیکسلی خواهد بود که هردو می‌توانند با وضوح فول اچ‌دی، فیلم‌برداری نمایند.

در حال‌حاضر، زمان مشخصی برای معرفی گلکسی Folder 2 ارائه نشده است و نمی‌دانیم که این گوشی با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، باتوجه به مشخصات سخت‌افزاری گلکسی Folder 2، می‌توان مطمئن بود که این گوشی قیمت چندانی نخواهد داشت و به‌عنوان یک گوشی میان‌رده، معرفی می‌شود.

ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار