کد خبر: ۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 25
امروز ایوان بلاس مشهور تصاویری را در توییتر منتشر کرد که متعلق به نسخه المپیک گلکسی اس 7 اج سامسونگ هستند.

سامسونگ که یکی از حامیان همیشگی المپیک های تابستانی و زمستانی است، سابقه طولانی در عرضه نسخه های خاص از اسمارت فون های خود برای المپیک دارد.


این روند از سال 2012 و با ارایه نسخه های محدود گلکسی S3 و گلکسی نوت آغاز شد و با عرضه نسخه ای از گلکسی نوت 3 برای المپیک زمستانی در سال 2014 ادامه یافت. حالا این روند قرار است با معرفی نسخه Rio 2016 از گلکسی اس 7 اج به مسیر خود ادامه دهد.

رندرهایی از نسخه المپیک گلکسی اس 7 اج فاش شد


همانند نسخه های قبلی، انتظار می رود که نسخه خاص گلکسی اس 7 اج نیز از همان مشخصات سخت افزاری نسخه استاندارد برخوردار باشد.


Galaxy S7 edge Olympic Edition از رنگ بندی خاصی برخوردار است. رنگ زرد در پنل جلویی، قرمز و سبز بر روی کناره ها و آبی بر روی پنل پشتی به کار رفته است. همانطور که می دانید این رنگ ها به لوگوی المپیک تعلق دارند و در طراحی این نسخه از این مناسبت و لوگوی آن الهام گرفته شده است.


در خصوص نرم افزار این گوشی باید گفت که احتمالا باید منتظر اپلیکیشن هایی با موضوع المپیک باشیم.
در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این نسخه در دست نیست. اما از آنجایی که المپیک 2016 در تاریخ 5 آگوست، 15 مرداد، در برزیل آغاز می شود، احتمالا به زودی از این نسخه رونمایی می شود. فقط باید امیدوار بود که این نسخه از قیمت خیلی بالایی برخوردار نباشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار