کد خبر: ۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 22
برند Pantech در کره جنوبی که مدتها با مشکلات عدیده ای نظیر بدهی ها و ورشکستگی دست و پنجه نرم میکرد، فعالیت ها را از سر گرفته و اکنون اولین گوشی هوشمند خود را طی 20 ماه گذشته با نام IM-100 رونمایی کرده است.

برند Pantech در کره جنوبی که مدتها با مشکلات عدیده ای نظیر بدهی ها و ورشکستگی دست و پنجه نرم میکرد، فعالیت ها را از سر گرفته و اکنون اولین گوشی هوشمند خود را طی 20 ماه گذشته با نام IM-100 رونمایی کرده است.

به گزارش «تابناک» شرکت «پن تک» در واقع سومین برند بزرگ کره جنوبی در حوزه ساخت و طراحی گوشی های هوشمند است و اکنون بعد از مدت 20 ماه اولین گوشی هوشمند خود را رونمایی کرده است.

این شرکت در سال 2014 با مشکلات عدیده مالی از جمله بدهی های فراوان روبرو شد که منجر به آن شد تا دادگاهی در کره جنوبی حکم به توقیف اموال این شرکت بدهد. این شرکت از سال 2015 به دلیل این مشکلات قادر به ارائه گوشی های هوشمند جدید نبود و سال گذشته از سوی شرکت های Optis و Solid خریداری شد و به شکلی باورنکردنی از ورشکستگی نجات یافت.

بعد از فروش، این شرکت به یک تغییر سازمان و ساختار اساسی دست زد و بسیاری از کارمندان و کارگران خود را تعدیل نمود که آخرین آنها در ماه آوریل امسال بود.

اما اکنون این شرکت موفق شده است تا بعد از این همه مشکلات اولین گوشی هوشمند خود را با نام IM-100 معرفی کند که البته گوشی هوشمند بسیار جذابی نیز هست. این هوشمند تنها 130 گرم وزن دارد و قطر آن به 7 میلیمتر میرسد. یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 430 مسئولیت پردازشی آن را بر عهده دارد و از آخرین چیپ کدک صدای کوالکام با نام WCD9326 پشتیبانی میکند که امکان پخش صدای با کیفیت توسط ابزارهای بلوتوث را به سهولت فراهم میکند. همچنین این هوشمند 2 گیگابایت رم و یک باتری 3 هزار میلی آمپر نیز در اختیار دارد.

رستاخیر یک برند در کره جنوبی / «پن تک» اولین گوشی هوشمند جذاب خود را بعد از 20 ماه معرفی کرد


همچنین گوشی Sky IM-100 اولین گوشی هوشمند این شرکت است که از برند Sky استفاده میکند. پیش از این برند Sky تنها برای گوشی های موبایل غیر هوشمند این شرکت استفاده میشد و گوشی های هوشمند آن همگی به برند Vega مشهور بودند. نکته جالب تر آن که عدد 100 در کره جنوبی نمادی از بازگشت است و در نتیجه میتوان گفت که IM-100 به معنای I’m Back انگلیسی است. یک پیام معنادار از سوی پن تک.

این هوشمند تمام فلزی در رنگ های سیاه و سفید عرضه شده است و یک دکمه فیزیکی چرخشی به رنگ طلایی جلوه ای خاص به طراحی گوشی بخشیده و آن را بسیار جذاب کرده است. پن تک میگوید که این دکمه برای کنترل میزان صدا و طبقه بندی ویدئو ها و تصاویر مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین این هوشمند با یک ابزار مکعبی شکل به نام Stone ارائه میشود که یک ابزار دو کاره برای شارز وایرلس و بلند گوی بی سیم است. بهای این هوشمند در حدود 380 دلار تعیین شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار