کد خبر: ۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 22
همانطور که در این مدت در تک شات خوانده اید، شایعات از طراحی خسته کننده و تکراری آیفون امسال خبر می دهند. البته بطور قطع این محصول جدید اپل هم نسبت به پیشینیان خود قدرتمندتر و سریعتر خواهد بود و شاید حتی دوربین و چند ویژگی دیگر آن هم نسبت به آیفون های قبل به طرز قابل توجهی ارتقا پیدا کرده باشد. اما وقتی صحبت از طراحی می شود، همان شکل و شمایل قدیمی و آشنا مطرح است. بعضی ها معتقدند که اپل هر دو سال تغییراتی اساسی در آیفون بوجود می آورد.


در هر حال گزارش جدیدی از وال استریت ژورنال این شایعات را کمابیش مورد تایید قرار داده، و اضافه کرده که اپل احتمالا روند بازطراحی دوسالانه را کنار گذاشته است. این که روند اعمال تغییرات در آیفون از این پس چه الگویی را دنبال می کند مشخص نیست، ولی گویا اپل قصد دارد سیکل بازطراحی آیفون را به سه سال یکبار تغییر دهد.


بنا بر شایعات این تصمیم اپل بر این مبنا گرفته شده است که اخیرا از تغییرات و نوآوری های چشمگیر در سخت افزار اسمارت فون ها خبری نیست، بدین معنی که علیرغم بهبود سرعت پردازنده ها و رزولوشن نمایشگرها، تغییر قابل توجه و هیجان انگیزی در فناوری اسمارت فون ها به چشم نمی خورد. حتی بهبود کیفیت دوربین ها هم در کیفیت عکس هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند ندارد.


در گزارش وال استریت ژورنال همچنین گفته شده که آیفون سال آینده تماشایی خواهد بود. سال 2017 دهمین سالگرد تولید آیفون است و به نظر می رسد اپل برای بزرگداشت این مناسبت طراحی چشمگیری برای آیفون در نظر داشته باشد. پس صبر می کنیم تا ببینیم شایعات تا چه حد صحت دارند.

تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار