تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 21
گوگل پورتالی است که در آن‌همه چیز ازجمله چیزهای شخصی خودتان مثل موقعیت گوشی خود را در آنجا پیدا کنید.

در موتور جست‌وجوی گوگل یک سری جست‌وجوهای مخفی وجود دارد که نتایج آن فقط برای شخص جست‌وجو کننده نمایش داده خواهد شد و از طریق آن می‌توانید برخی اطلاعات شخصی خود را پیدا کنید.

گوگل پورتالی است که در آن‌همه چیز ازجمله چیزهای شخصی خودتان مثل موقعیت گوشی خود را در آنجا پیدا کنید. در قسمت زیر چند جست‌وجوی مخفی گوگل را بخوانید.

البته ذکر این نکته ضروری است که نتایج این جست‌وجوها را فقط خود شما خواهید دید و درستی این نتایج به‌دست‌آمده به متصل بودن شما به سایر سرویس‌های گوگل همچون جی میل بستگی دارد.

 

موبایلم را گم‌کرده‌ام

یکی از مواردی لیست ما جست‌وجوی گزینه I’ve lost my phone است. با جست‌وجوی این مورد گوگل به شما آخرین موقعیت گوشی‌های لینک شده با حساب جیمیلتان را نمایش خواهد داد و این امکان فراهم است که گوشی خود را ردیابی کنید و با آن تماس بگیرید و یا آن را قفل کنید که برای دستگاه‌های اندروید و ios قابل‌اجرا است.

لیست مخاطبان

با جست‌وجوی گوگل می‌توانید شماره‌ی تمام مخاطبان خود را پیدا کنید. برای این کار کافی است که اسم مخاطب خود را بعد از کلمه contact بنویسید و جست‌وجو را شروع کنید. اگر بیش‌تر از یک مورد مشابه برای شما پیدا شد، فهرستی به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید از طریق Hangout با آن‌ها تماس صوتی برقرار کنید.

تحویلی‌های من

بسیاری از اطلاعات شخصی شما از طریق جیمیلتان در جست‌وجوهای مخفی گوگل قرار می‌گیرد. پس با جست‌وجوی کلمه‌ی my deliveries، package یا purchase، می‌توانید به سفارش‌های دریافتی خود دست رسی پیدا کنید و با کلیک کردن بر روی هرکدام، قیمت و اطلاعات مربوط به بسته را دریافت خواهید کرد

پروازهای من

برای مدتی است که گوگل امکانی را فراهم کرده که برنامه‌های سفری مخفی‌شده در پیام‌هایتان را پیدا می‌کند. اگر شما در گوگل گزینه my flight را جست‌وجو کنید، می‌توانید پروازهای گذشته و جدید را پیدا کنید و با کلیک کردن بر روی هر مورد به جزئیاتی همچون تعداد مسافران، ساعت پرواز و اطلاعات دیگری دست رسی پیدا کنید.

هتل‌های من

گزینه my hotel در جست‌وجوهای گوگل دقیقاً مثل my flight است و گوگل از طریق ایمیل‌های شما تمام رزروهای انجام‌شده توسط شمارا نشان خواهد داد و می‌توانید با کلیک بر روی هرکدام از موارد لیست به جزئیات بیش‌تری از آن دست پیدا کنید و مستقیماً به آن ایمیل هدایت شوید.

نمایش‌های من

متن my hotels را در گوگل جست‌وجو کنید تا به تمام بازی‌های ورزشی و نمایش‌های سینمایی که در ایمیل‌هایتان آمده است، دست رسی پیدا کنید. گوگل بخش هتل و نمایش‌ها را باهم ادغام کرده و می‌توانید با جست‌وجوی my reservation به هر دو مورد هتل و نمایش‌ها دست بیابید.

قبض‌های من

شاید خیلی دوست نداشته باشید که دوباره قبض‌هایی که باید پرداخت کنید و مقدار پولی که از حساب بانکی شما کم شده است را ببینید، اما در صورت نیاز می‌توانی با جست‌وجوی my bills تمام قبض‌های موجود در ایمیلتان را فراهم کند

قرارهای من

یکی از راه‌های ساده‌ی دست‌یابی به برنامه‌ی روزانه و هفتگی‌تان و دیدن قرارهای ملاقاتتان از طریق جست‌وجوی my events است. همچنین می‌توانید when is my next appointment و what am I doing next week را جست‌وجو کنید تا پاسخ‌های شخصی را از تقویم خود دریافت کنید و بر روی هر مورد کلیک کنید تا به جزئیات آن دست رسی پیدا کنید

عکس‌های من

با جست‌وجوی my photos و my videos می‌توانید به‌عکس ها و کلیپ‌هایی که در سرویس گوگل ذخیره کرده‌اید دست پیدا کنید. شما می‌توانید با جست‌وجوی عباراتی همچون my photos of me و my photos of cats به نتایج جالب‌تر و عجیب‌تری دست پیدا کنید.

 

باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار