کد خبر: ۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 21
ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ یک موفقیت بزرگ به حساب می آمد چرا که توانست دوبرابر پیشینیان خود فروش کند. برای اطلاعات بیشتر جالب است بدانید که سامسونگ برای فروش 180.000 قطعه Gear S2 در چین و در طول 8 ساعت برنامه ریزی کرده بود. این رقم با توجه به وضعیت بازار اسمارت واچ ها که هنوز جوان و در حال توسعه است بسیار چشم گیر به شمار می رود. اگرچه تمامی این اتفاقات در سال گذشته (2015) و هنگامی که Gear S2 برای اولین بار عرضه شد رخ داد و هم اکنون در نیمه دوم سال 2016، جانشین Gear S2 در حال تولید است و شایعات و گمانه زنی های متفاوتی در مورد این ساعت هوشمند در حال انتشار است. گفته می شود که جانشین Gear S2 ، به Gear S3 ملقب خواهد شد.

آخرین شایعه در واقع تصاویر منسوب به Gear S3 بوده که در توییتر منتشر شده است. این تصاویر یک اسمارت واچ تمام فلزی و بند فلزی را به نمایش گذاشته اند. بند این ساعت هوشمند بسیار شبیه به بند ساعت های رولکس است اما با وجود شبیه بودن تصاویر به این بندها، باید منتظر انتشار تصاویر واقعی هم باشیم تا دید بهتری از آن داشته باشیم. این تصاویر تنها یک شایعه هستند و این احتمال وجود دارد که توسط یک نرم افزار ادیت عکس ساخته شده باشند.
علاوه بر این در گزارشات آمده که این اسمارت واچ نزدیک به عرضه به نام رمزی Solis شناخته می شود که در زبان اسپانیایی به معنی خورشید است. شاید این نام اشاره ای به شکل ظاهری Gear S3 داشته باشد که احتمالاً دایره ای شکل خواهد بود اما تا اینجای کار نمی توان چنین ادعایی را جدی گرفت. شماره مدل های Gear S3 عبارتند از : SM-R760, SM-R765, SM-R770, SM-R765Vو SM-R765S.

 

Gear S3

Gear S3


از لحاظ نرم افزاری تمامی این مدل ها به سیستم عامل تایزن ساخت سامسونگ مجهز خواهند بود و این شرکت به سیستم عامل داخلی خودش بیشتر از سایر پلتفرم ها مثل اندروید ور علاقه دارد. یکی از اشکالاتی که به تایزن وارد است، اکوسیستم محدود اپلیکیشن های آن است که در مقایسه با اندروید ور گوگل ضعیف عمل کرده است. اگرچه سامسونگ در تلاش است تا توسعه دهندگان را برای کار بر روی تایزن جذب کند، تنها گذشت زمان نشان خواهد داد که این استراتژی موفقیت آمیز بوده یا خیر.

تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار